Jaké typy náhradních dílů jsou zákazníky preferovány? To byla otázka naší další ankety a její výsledky Vám nyní budeme prezentovat.
Již delší dobu platí povědomí, že klasický český a slovenský zákazník volí pro opravu svého vozidla levnější varianty náhradních dílů. A co na to říká naše anketa, z pohledu těch kteří se věnují opravám plechových miláčků?
Zdá se, že levným náhradním dílům odzvonilo. Dle ankety volí nejlevnější a levné náhradní díly jen 7,2% zákazníků. S přehledem byl uváděn díl, který je kompromisem mezi kvalitou a cenou (58%). Výsledek jistě potěšující, ale zda si je zákazník vědom zda tato formulace vždy platí, necháme na Vašem posouzení.
Potěšují je jistě i výsledek 19,3% pro uvedené kvalitní díly. Důležitým kritériem je také uváděných 9,7% odpovědí pro odpověď, která zahrnuje doporučení mechaniků, kteří zákazníkům při opravách doporučují konkrétní náhradní díly.
Dle ankety (92,8%) se zdá, že zákazník (dle hodnocení mechaniků) začíná preferovat kvalitní náhradní díly, které zaručují bezpečnost vozidla, silničního provozu a zaručují dlouhodobou bezproblémovou funkčnost vozidla.
Jednotlivé procentuální vyjádření naleznete v přiloženém grafu.
Děkujeme Vám za aktivní účast v anketách a již můžete hlasovat v další anketě „Jaké bonusy od dodavatele nejvíc oceníte?“ Za tři týdny Vás opět seznámíme s výsledky hlasování.
Anonym, 13. října 2009, 0:00 0 0
Jen jestli servisáci odpovídali pravdivě. Já mám pocit, že mi pořád nutí jen to nejlevnější
- ruda
Odpověď
Anonym, 13. října 2009, 0:00 0 0
já si myslím, že už fakt lidi mají přehled a nechtějí jen levný brak
- olda
Odpověď
Anonym, 13. října 2009, 0:00 0 0
možná, ale v autobazarech tam stejně furt strkají to nejlevšejší, hlavně ať se prodá a pak se majitel musí starat
- ruda pro oldu
Odpověď
Anonym, 13. října 2009, 0:00 0 0
tak to souhlas
- olda
Odpověď