BestDrive: nová aplikace Fleetpartner

21. února 2017, 11:58

Digitalizaci obchodních procesů postoupila v servisní síti BestDrive opět o krok dále. Poslední horkou novinkou v této oblasti je FleetPartner, internetová aplikace, která je určená pro zákazníky z řad osobních i nákladních fleetů a která umožňuje snadno a rychle tyto zákazníky informovat – a samozřejmě i obsloužit. 

FleetPartner je nejnovější webová platforma servisní sítě BestDrive, která umožňuje u fleetových zákazníků snadno a rychle nastavit různá pravidla jejich obsluhy. A to v mnoha úrovních – od pohledu na celý vozový park daného zákazníka až po detail konkrétního automobilu.

Martin Dlabaja, vedoucí oddělení osobních fleetů v České republice i na Slovensku, objasňuje: “Jak bude aplikace FleetPartner fungovat v praxi? Se zákazníkem – fleetem – máme smluvně sjednány podmínky obsluhy. Například to, že na konkrétní automobil budeme dodávat pouze pneumatiky Continental. Při obsluhování řidiče vozidla tak prodejní personál na všech pobočkách sítě BestDrive pneumatiky jiné značky než Continental nebude moci zákazníkovi nabídnout. Tímto nastavením zajistíme, že na vozidlo nebudou dodány jiné pneumatiky než ty, které má majitel fleetu sjednány ve své smlouvě s naší společností. A díky tomu má správce fleetu své náklady na pneumatiky pod naprostou kontrolou. Stejný princip lze nastavit i na servisní služby.“
S aplikací FleetPartner pracují všechny pobočky servisní sítě BestDrive – jak vlastněné ContiTrade Services, tak ty franšízové, které jsou zapojeny do obsluhy fleetových zákazníků. Nový systém nejen usnadňuje obsluhu zákazníků, ale franšízovým partnerům ulehčuje dodržování potřebných pravidel, nabízí jednotný modul pro evidenci skladovaných pneumatik, současně i s následnou fakturací za realizované služby.

„Jak zapojeným obchodním partnerům – franšízantům, tak fleetovým zákazníkům nabízíme snadný a rychlý reporting. Každý ze zmiňovaných uživatelů má do aplikace přístup chráněný heslem“, doplňuje Martin Dlabaja. Nejčastější a nejoblíbenější reportingovou sestavou je soupis uskladněných pneumatik a přehled nakoupeného zboží za zvolené období. Velmi důležitou funkcí aplikace FleetPartner je i to, že může
sloužit jako schvalovací portál. Fleetoví zákazníci – v čele s celostátními leasingovými společnostmi – plánují využití tohoto modulu pro své vozidla a tím budou mít zaručeno, že pneumatiky a služby budou dodány dle jejich požadavku. Další možností je přímé napojení aplikace FleetPartner na schvalovací systémy leasingových společností.“

Digitalizace obchodních procesů je trendem dnešní doby. Aplikace FleetPartner však není jen o naprogramované internetové stránce a propojení obchodních dat. Její součástí jsou i skuteční lidé, kteří jsou připraveni v případě potřeby vyjít vstříc zákazníkům a obchodním partnerům. „Ano, je to tak. Nutnou součástí aplikace FleetPartner je i „back-office“. Kolegové z podpůrné kanceláře mají za úkol hlavně pomáhat a asistovat – ať už našim prodejnám a obchodním partnerům, kteří budou zapojeni do obsluhy centrálních zákazníků (fleetů), nebo samotným zákazníkům. Není totiž nic horšího než internetová aplikace bez dostatečné podpory v podobě fungujícího asistenta, který je schopný reagovat na potřeby zákazníků. Celkovou starost a zodpovědnost za danou kancelář bude mít můj kolega Lubomír Matoušek.“

FleetPartner se tak řadí k dalším digitálním aplikacím, které zjednoduší každodenní život jak zákazníků, tak obchodních partnerů servisní sítě BestDrive. Podobně jako u aplikace FleetFox (která je určena pro potřeby nákladních fleetů) je i FleetPartner vyvinutý v úzké spolupráci s hannoverskou centrálou a je využívaný v mnoha servisních sítích, které patří do rodiny koncernu Continental.

Související články

BESTDRIVE startuje do roku 2017
BESTDRIVE startuje do roku 2017

V servisní síti BestDrive je začátek roku ideální příležitostí pro ohlédnutí se zpět za uplynulým rokem 2016. A také pro plánování – nejen nadcházejícího roku 2017.

Bestdrive: Spokojenost zákazníků
Bestdrive: Spokojenost zákazníků

Cíl servisní sítě BestDrive je už řadu let stejný – spokojený zákazník. A pro spokojenost zákazníků dělá maximum. Díky aktivní personální politice prochází všichni zaměstnanci pravidelným vzděláváním a školením. Neustále se rozšiřuje nabídka služeb a zboží tak, aby odpovídala poptávce zákazníků. Kromě toho se sleduje i to, jak se na pobočkách cítí zákazníci. Ať už […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!