Trost: Technická podpora/Konzultant na Hotline (automotive)

20. listopadu 2017, 14:38 Job offer may be outdated

TROST AUTO SERVICE TECHNIK spol. s r.o. je členem skupiny TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE se sídlem v německém Stuttgartu, která je největší a nejdynamičtější evropskou obchodní firmou v poskytování služeb pro autoservisy. Společnost nabízí náhradní díly originální kvality na osobní, užitkové i nákladní automobily, nářadí, diagnostiku, vybavení dílen a servisů. Zároveň TROST poskytuje komplexní péči – vybavení servisu, specializovaná školení, technickou podporu – hotline a investiční programy.

Technická podpora/Konzultant na Hotline (automotive)

Pracovní pozice:
Hledáme technicky orientovaného kolegu, který bude zajišťovat podporu našim konceptovým zákazníkům při hledání závady nebo při potřebě technických informací. Data bude vyhledávat v odborných softwarech a dalších našich materiálech, dále bude čerpat zejména z vlastních zkušeností a poznatků.

Váš pracovní den:
– komunikujete se zákazníky (telefonicky, mailem)
– vedete evidenci dat o zákazníkovi (dotazy a jejich vyřešení)
– poskytujete konzultace a návrhy řešení pro odstranění závad
– aktivně vyhledáváte nové zdroje informací
– účastníte se školení

Naše požadavky:
– komplexní znalost techniky os. vozidel (mechanika motoru, systémy vstřikování, převodovky, brzdové soustavy…)
– praktická zkušenost v autoopravárenství
– znalosti v oblasti diagnostiky vozidel
– znalosti v systémech klimatizace vozidel
– orientace v náhradních dílech a potřebném vybavení pro opravy
– základní znalost technické angličtiny a němčiny z oblasti autoopravárenství (vyhledávání a překládání technických informací)

Nabízíme:
– zajímavou práci v dynamickém automobilovém odvětví
– dlouhodobou perspektivu danou dobrou pozicí firmy na trhu
– možnost profesního růstu
– motivační finanční ohodnocení
– možnost nástupu ihned


Informace o pozici:

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Technika a vývoj, Zákaznický servis, Auto – moto, Technik, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Kontaktní osoba: Markéta Fuková, HR Manager, marketa.fukova@trost.com, mobil: 602 259 095