10. let věrnostního klubu BestDrive

RSz, 5 října 2017, 15:18

Klub BestDrive = „klub loajálních zákazníků“ byl spuštěn v roce 2007, jak v České tak i Slovenské republice. Vznikl za účelem co nejlépe poznat své klienty. Znát je jménem, vědět, jakým vozem a jak často do servisů jezdí, dokázat je cíleně oslovit nabídkou relevantní právě pro jejich vůz, dle hesla „Vy jezdíte, my se staráme“.

Od roku 2007 počet členů výrazně narostl. Zatímco v prvním roce do něj patřilo kolem 2.500 zákazníků, v roce 2017 již více jak 140.000 v ČR a 50.000 v SR.

Best Drive

Jeho existenci lze určitě hodnotit pozitivně, protože více jak stovka tisíc klientů prošla servisy a svěřilo síti svá data, aby jim mohli dál aktivně nabízet nejvhodnější služby a starat se o jejich vůz.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!