Technická informace SKF - Pokyny pro montáž rozvodové sady u vozů Subaru

Montážní pokyny se týkají vozů SUBARU Forester, Impreza, Legacy, Outback 1.6, 2.0, 2.5. Při montáži rozvodové sady VKMA-C 98109 je nezbytné zajistit správnou vůli mezi řemenem a vodítkem řemene.

Montážní pokyny

Vzhledem k jedinečné konstrukci systému rozvodového řemene motoru Subaru je třeba po výměně rozvodového řemene věnovat zvláštní pozornost vodítku rozvodového řemene :
- Zajistěte pomocí kalibrovaných distančních měrek, aby byla výrobcem doporučená vůle mezi řemenem a vodítkem v požadovaném rozmezí 1,0 ± 0,5 mm (obr. 1).
- Jakmile je vůle nastavena, utáhněte oba šrouby na 9,75 Nm. Tímto momentem zabráníte uvolnění šroubů vibracemi způsobenými chodem motoru (obr. 2).
- Pokud není píst napínací kladky v rozmezí 5,7 ± 0,5 mm, vyměňte napínací kladku (obr. 3).
- Přesvěčte se, že je o-kroužek před instalací napínací kladky na správném místě (obr. 4)

Poznámka! Ujistěte se, že jsou značky na rozvodovém systému i značky na řemeni ve správných polohách a zajistěte, aby se řemen otáčel ve směru hodinových ručiček!

VKMA-C 98109 – Selhání a prevence

 

Přečtěte si více

Technická informace SKF - Povinná výměna ochranných kroužků
Technická informace SKF - Povinná výměna ochranných kroužků

Společnost SKF vydala technickou informaci o povinné výměně ochranných kroužků při výměnách kolového ložiska VKBA 6543 u vozů VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50.

Technická informace SKF - změny v konstrukci napínacích kladek
Technická informace SKF - změny v konstrukci napínacích kladek

SKF změnila konstrukci napínací kladky VKM 22380 a VKM 22385. Kladky jsou používány u vozů FIAT Ducato, PEUGEOT Boxer, Jumper, RENAULT Master I/II, Mascott, Trafic, OPEL Movano.

Komentáře

Komentáře jsou moderovány redakcí. Před vložením komentáře si přečtěte pravidla.

Ještě nikdo nekomentoval tento článek. Buď první!