Spojky NKW: poškození vzniklé při přepravě / nesprávné manipulaci

1. listopadu 2010, 0:00

Nárazem během přepravy nebo nesprávnou manipulací při montáži může dojít k následujícímu poškození spojky.

1. Prasknutí oka vloženého kotouče:

Místo, kde je oko prasklé, je zřetelné jen velmi špatně. Na obr.č. 1 je zřetelně vidět, že oko sahá přes vnější průměr přítlačného
kotouče.

Na obr. č.2 a 3 jsou vidět prasklá místa.

Pokud je přítlačný kotouč takto namontován, může dojít k problémům při odtlačování. Kromě toho se může vylomený kus při provozu s tangenciálními listovými pružinami odstředivou silou vytlačován ven a poškodit víko převodovky.

2. Prasknutí vloženého kroužku:

Takto poškozené přítlačné kotouče nesmějí nikterak přijít do vozu. V opačném případě je nutno počítat s vysokými dodatečnými náklady, které montáž takto poškozených kotoučů způsobí.

Připravila firma ZF Trading

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!