Menu

Technika

Jak vyřešit problémy s turbodmychadlem

Společnost Nissens rozšiřuje svůj YouTube kanál pod názvem „Robin Under The Hood“ neboli „Robin pod kapotou“, který přináší mechanikům užitečné tipy, triky a dobré nápady. Aktuálně se můžete dozvědět, jak řešit selhání turbodmychadla.

Diagnostické tipy v praxi: Ztráta výkonu

Zákazník přivezl do dílny Ford Kuga 2.0 TDCI a stěžuje si na problémy s motorem. Motor je v nouzovém režimu a svítí výstražná kontrolka motoru.

Opatrně při výměně přídavného vodního čerpadla u vozů VW Group

Ve vozidlech VW Group, jako jsou například populární Škoda Octavia III, VW Golf VII, Audi A3 nebo A4, vyráběných po roce 2012, se montovalo přídavné vodní čerpadlo. Pokud ho potřebujete vyměnit, mohou vás potkat menší nepříjemnosti. Podle OE čísla existují tři varianty a zde najdete jednoduchý návod na jejich rozpoznání.

Diagnostické tipy v praxi: Závada motoru Volkswagen Golf 6 2.0TDI

Zákazník přivezl do dílny Volkswagen Golf 6 2.0TDI z roku 2011 a stěžuje si na problémy s motorem. Motor někdy nenastartuje, přechází do nouzového režimu nebo vynechává během jízdy.

Jak na žhavicí svíčky? S citem!

Správná funkce žhavicích svíček ovlivňuje nejen samotný proces nastartování dieselového motoru, ale také jeho chod v prvních okamžicích, kdy se zahřívá. Samotný postup výměny žhavicích svíček se zdá být dětinsky lehký, nicméně u motorů s přímým vstřikováním nafty vám může někdy způsobit bolesti hlavy.

Jak rychle a efektivně odstranit problémy s palivovým systémem

Současné automobily využívají stále komplexnější a přesnější palivové systémy. Spolehlivé dávkování a optimální spalování paliva je zaručeno jen za předpokladu bezvadné funkčnosti jednotlivých komponent. Ve spolupráci s firmou MS Motorservice přinášíme několik tipů na vyřešení závad na palivovém systému.

Montážní tipy Mahle: Opravy a údržba motoru

Opravy motoru není třeba se bát! S 10 tipy k montáži pístů od světového motorového speciality se může s klidným svědomím a pevnou rukou do opravy samotného srdce motoru pustit každý mechanik…

Dieselové motory – Mazda má stále tah na bránu

Jiní výrobci výrobu dieselových motorů omezují, Mazda naopak uvedla na trh 2 nové motory s nejvyspělejším existujícím vstřikováním nafty na světě. Jedná se o systém DENSO i-ART s piezoelektrickým ovládáním, s maximálním vstřikovacím tlakem 2.500 bar. Jaký kvalitativní pokrok nejen díky vstřikování DENSO nové motory udělaly, se dozvíte v našem článku.

Pravda a mýty o rozvodových řetězech

Pokud by tento článek vznikl před 30 lety, byl by velmi krátký. Napsali bychom: „Řetěz je jednou ze součástí systému rozvodů. Tento díl není třeba měnit po celou dobu životnosti vozu.“ Kdo si pamatuje motory OM 615.913, OM 615.940 nebo OM 601.912, má je spojeny s bezporuchovým rozvodovým systémem. Tento mýtus spojený s životností řetězového […]

Rady, postupy a technické informace pro autoservisy