Množství plynu a oleje v klimatizaci lze zjistit online

MaK, 19 června 2017, 10:24

Firma Nissens vyvinula online nástroj umožňující zjistit množství plynu a oleje v klimatizaci automobilů.

Tento užitečný nástroj je rozšířením vzdělávacího programu firmy Nissens (Nissens Training Concept). Aby bylo zajištěno řádné naplnění klimatizačního systému a vybrán správný olej do kompresoru pro jakýkoli typ auta, společnost Nissens vytvořila volně přístupnou on-line databázi. Obsahuje informace o 80 značkách a více než 2.500 modelech aut. Databáze je zdarma a je upravena pro použití na počítačích, tabletech i chytrých telefonech.

Používání univerzálních olejů, jejich míchání nebo přidání nesprávného oleje do klimatizačního systému jsou jedny z nejčastějších příčin poruch kompresorů. Klimatizační systémy jsou stále složitější, což se stalo ještě zřetelnější po uvedení nového chladiva R1234yf. Naplnění klimatizace adekvátním množstvím chladiva a maziva je naprosto nezbytné pro její správnou funkci.

S novou aplikací od společnosti Nissens nyní mechanici mají okamžitý přístup k informacím o správné množství chladiva a oleje. Databáze zahrnuje nejen evropské vozy, ale také vozy pocházejících ze Spojených států a Asie. Kromě toho Nissens poskytuje informace také pro modely automobilů vybavené nejnovějšími klimatizačními systémy využívající chladivo R1234yf. Databáze bude průběžně doplňována o nové modely automobilů.

Databáze je volně k dispozici na www.nissens.com/ac-fillings.

Související články

Novinky v sortimentu Nissens 6/2017
Novinky v sortimentu Nissens 6/2017

Firma Nissens rovněž v červnu rozšiřuje nabídku o další reference.

Chladič turba je pod tlakem - a bude hůř
Chladič turba je pod tlakem - a bude hůř

Podle studií Nissens je 43% současného vozového parku vybaveno turbodmychadlem - a očekává se, že do konce roku 2019 toto číslo vzroste o dalších 30%. Se vzrůstajícím důrazem na životní prostředí, jakožto i snaha o zmenšování objemu motorů a spotřeby paliva, dosahuje mezichladič svých limitů jako nikdy dříve.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!