Zástupci firmy AD PARTNER, která je dodavatelem náhradních dílů a servisní techniky, se potkali se strategickými partnery v rámci každoročního ADI summitu v Paříži. Konference a setkání zástupců jednotlivých zemí i dodavatelů probíhala také v Musée des Arts Forains v nedalekém Bercy. ADI oslavila 55 let působení na trhu a její zástupci napříč světem zvolili výrobcem roku firmu Bosch. V loňském roce toto ocenění patřilo Bilstein Group a jejich značkám Febi, SWAG a Blue Print.
Skupina ADI zahrnuje 23 partnerů, kteří působí ve 41 zemích Evropy, Asie i v severní Africe. Letos skupina přivítala nového partnera AD Irsko. Pracovní schůzky partnerů a výrobců v rámci ADI summitu mají jednoznačný dopad pro koncové zákazníky, kterými jsou autoservisy i automobilisté. Nejde jen o vyjednání dobré ceny pro náš trh z pozice silného mezinárodního distributora, důležitá je také vzájemná zpětná vazba z jednotlivých zemí na nové i stávající dodavatele.
Díky tomu skupina ADI sdílí zkušenosti jak s novými produkty, které usnadňují práci technikům, ale především si hlídá kvalitu sortimentu, která může v čase u výrobců kolísat. Není v ničím zájmu řešit reklamace instalovaných dílů. Proto technici i produktové týmy ve všech zemích sledují i růstové tendence jednotlivých výrobců podle chování autoservisů, kteří s díly pracují každý den a na kvalitu jsou nejcitlivější. Zároveň se v rámci skupiny ADI hlídá cenová hladina sortimentu, aby odpovídala danému regionu, v tomto případě baltským zemím a regionu ADRIA.
Distributor AD PARTNER je autorizovaným servisem BTS a potvrzuje, že firma BOSCH je i na našem trhu jeho klíčovým dodavatelem spotřebního i servisního sortimentu.
Komentáře