Globální dodavatel autodílů Hella se domnívá, že je v dobrém postavení, aby mohl v dlouhodobém výhledu pokračovat ve své cestě k růstu. Toho chce dosáhnout zaměřením se na oblast autonomního řízení, elektrifikace, propojení a digitalizace. Tyto plány zveřejnila na akci “Capital Markets Day 2019”.
Společnost Hella poskytla investorům a analytikům podrobnější přehled o strategické orientaci v oblasti elektromobility.
Produktová řešení pro všechny stupně elektrifikace
Společnost tak doprovází zákazníky komplexně na cestě k elektromobilitě. Pro tento účel nabízí společnost komplexní produktovou řadu od senzorů baterií pro mikro hybridní (start / stop automatické) výkonové elektroniky, pro lehce hybridní vozidla založené na technologii 48V a na elektroniku akumulátorů pro vysokonapěťové aplikace v plné hybridní a celoelektrické vozidle.
Strategií firmy Hella je dále rozšiřovat svou pozici dodavatele vysoce výkonných klíčových komponentů, jako například inteligentní akumulátorové snímače. Hella se soustředí na to, aby se stala převážně dodavatelem subsystémů v oblasti elektromobilu.
Hlavní produkty v tomto kontextu představují inovativní systémová řešení pro lehké hybridy, jako je PowerVack 48 Volt a Dual Voltage Battery Management System. Systém PowerPack 48 Volt je speciálně navržen pro vozidla s vyššími výkonnostními třídami. Kombinuje blok 48-voltového lithium-iontového akumulátoru včetně správy baterií a DC / DC převodníku v jednom produktu. Dual Voltage Battery Management System je určen pro kompaktní a střední aplikace. Tento systém lze snadno zabudovat do stávající architektury vozidla.
Strategické zaměření společnosti trvá
“Strategie Hella je neporušená,” řekl finanční ředitel společnosti Hella Bernard Schäferbarthold. “I když jako přední dodavatel automobilové technologie osvětlení a elektroniky nemůžeme zcela uniknout současnému vývoji trhu, naše strategická orientace nám poskytuje dobrý základ pro zvládnutí současných výzev a pokračování naší cesty vzhůru v dlouhodobém horizontu.”
Komentáře