Značka ProfiAuto má od roku 2009 jediný cíl – dodávat ty nejkvalitnější automobilové díly všem velkoobchodům, maloobchodním prodejnám i autodílnám, které patří do společné sítě. V rámci ní nabízí svým partnerům mnoho řešení pro zlepšení podnikání, jako je internetový katalog ProfiAuto nebo pravidelné automobilové akce.
Postavení značky ProfiAuto na trhu je především výsledkem spolupráce s nejlepšími prodejnami, velkoobchody a autoservisy v České republice a na Slovensku. Je to možné díky efektivnímu systému distribuce automobilových dílů s využitím osvědčených postupů Moto-Profil.
Největším přínosem působení v síti ProfiAuto je spolupráce s místními obchodními partnery, tedy velkoobchody a prodejnami autodílů. Právě ty jsou páteří celého logistického systému. Mimořádně efektivní způsob zadávání zakázek je neocenitelným pomocníkem při správě všech dílů. Díky intuitivnímu ovládání pochází téměř 98 % všech objednávek zadávaných v databázi ProfiAuto z elektronického obslužního systému.
Moderní katalog automobilových dílů ProfiAuto
ProfiAuto si udržuje vysokou pozici ve svém oboru díky moderním technologiím téměř ve všech fázích obchodní spolupráce a zákaznického servisu. Skvělým příkladem přizpůsobení se potřebám partnerů je moderní katalog automobilových dílů ProfiAuto.
Jedná se o intuitivní nástroj, který umožňuje pohodlně vybrat náhradní díly pro všechny značky automobilů. Pohodlí při používání katalogu zajišťuje například funkce výběru dílů podle identifikačního čísla vozidla (VIN). Doposud systém rozpoznal až 4,75 milionů čísel VIN. Kromě katalogu náhradních dílů používaných ve vozech zákazníků mají prodejny, distributoři a autodílny značky ProfiAuto také přístup ke katalogu dílenských nástrojů. Zde najdou veškeré potřebné vybavení pro autoservis, třeba zvedáky, klíče, nářadí, osvětlení a mnoho dalšího. Každý produkt zahrnuje podrobný popis, takže uživatelé dokážou snadno najít zásadní informace o konkrétním dílu nebo zařízení, aniž by je museli hledat na internetu.
Každý týden se v katalogu ProfiAuto objeví asi 500 nových referencí. To vše s popisem v katalogovém standardu již v době uvedení do nabídky.
„Jako síť ProfiAuto se zaměřujeme na komplexní řešení, které zvyšují přidanou hodnotu podnikání našich obchodních partnerů. Mimo jiné jim nabízíme internetový katalog ProfiAuto, který obsahuje téměř 8,5 milionu referencí v standardu TecDoc, včetně přibližně 120.000 jedinečných referencí, které jsou k dispozici pouze v katalogu ProfiAuto (včetně dílů OEM). Každý den v něm zaznamenáme asi 200 000 vyhledávání dílů. Tato čísla, myslím, mluví sama za sebe,“ říká Jindřich Krejčí, zástupce značky ProfiAuto.
ProfiAuto se odlišuje od konkurence přidáváním popisů jednotlivých dílů ve více než 99 % případů. To znamená, že zákazníci získají úplnou databázi, kde najdou veškeré potřebné informace. Všechny reference jsou průběžně doplňovány o popisy, které obsahují čísla OE, srovnávací a výrobní čísla, o použití ve vozidlech, kritéria, parametry, grafiku a bezpečnostní listy. To platí jak pro díly charakterizované pomocí TecDoc, jejichž popisy se ve zdrojovém systému objeví až za několik měsíců, tak pro ty, které se tam neobjeví nikdy. V katalogu ProfiAuto jsou dostupné okamžitě. Díky tomu se nové položky ihned dostanou do vyhledávání a prodeje.
„Přístup k náhradním dílům od renomovaných výrobců není vše, co svým partnerům v katalogu nabízíme. Jako síť ProfiAuto vyvíjíme vlastní značku dílů, ProfiPower. Její nabídka v současné době zahrnuje například autobaterie, filtry a komponenty brzdového systému. Vysokou kvalitu výrobků zaručuje důkladná kontrola jakosti a důsledné dodržování evropských norem. Není divu, že značka ProfiPower získala prestižní certifikát „Dobrá značka 2020 – kvalita, důvěra, renomé”.
Díky této značce partneři mohou dosáhnout na poměrně vysoké marže, protože nabízí velmi dobrý poměr ceny a kvality. S každým dalším rokem se těší rostoucímu uznání mezi řidiči, o čemž svědčí pozitivní recenze a výsledky prodeje. Na rok 2021 je naplánována série školení týkajících se značky ProfiPower pod názvem „ProfiPower Tour“, která proběhne v České republice a na Slovensku,“ dodává Jindřich Krejčí.
Veletrh, školení a časopis s logem ProfiAuto
ProfiAuto, to jsou také automobilové akce. Patří mezi ně například mezinárodní veletrh ProfiAuto Show nebo pravidelné akce PitStop, jejichž cílem je zvýšit povědomí řidičů o technickém stavu svých vozů. Síť se aktivně účastní různých akcí ve svém odvětví, a také bezpečnostních kampaní, které podporuje jako spoluorganizátor, partner či sponzor.
Zástupci značky ProfiAuto také zajišťují, aby měli zákazníci přístup k aktuálním a důležitým informacím ze světa motorismu. Proto vznikl časopis ProfiAuto, ve kterém lze najít testy automobilů, popisy žhavých novinek a zajímavosti z automobilového a technologického průmyslu.
Nejlepší díly na desítkách míst v České republice a na Slovensku
ProfiAuto se zaměřuje na vysokou kvalitu a úzké vztahy s partnery ve všech zemích, ve kterých působí. Je to velmi dobře vidět při pohledu na mapu České republiky a Slovenska. V těchto dvou zemích funguje již 460 autoservisů a 25 prodejen a velkoobchodů, kde lze na místě zakoupit tisíce autodílů. Díky tomu je ProfiAuto jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících sítí v regionu. Partneři značky jsou nejlepší automobilové prodejny a velkoobchody. Důležitou oblastí činnosti sítě je také významná podpora odborníků – například kvalifikovaných technických školitelů a poradců, kteří vědí o součástkách dostupných v ProfiAuto takřka všechno. Profesionalita, nasazení a zaměření na zákazníky – tyto atributy pomáhají značce ProfiAuto upevnit svou silnou pozici důvěryhodného partnera na trhu.
Více informací naleznete na internetových stránkách ProfiAuto.
Komentáře