BMW provádí rozsáhlou elektrifikaci svého portfolia a u mnoha svých modelů implementuje za účelem snížení spotřeby paliva mild-hybridní technologii – v podobě 48V elektrického systému a 8kW řemenového startéru-generátoru.
BMW, které tuto technologii poprvé představilo při aktualizaci svých modelů v létě 2020, má nyní více než 50 vozidel s touto technologií ve všech svých modelových řadách. Produktové spektrum Continental nyní také zahrnuje odpovídající hnací řemeny, a to 8PK954 EXTRA a 6PK1157 EXTRA.
„Rychle jsme přenesli naše know-how v oblasti originálního vybavení na trh s náhradními díly, což nám umožnilo nabídnout dílnám řešení v kvalitě OE,“ poznamenává Adrian Rothschild, vedoucí produktového managementu pro oblast EMEA v divizi Continental Power Transmission Group.
Vozy BMW, pro které byly tyto pásy určeny, jsou totiž na trhu teprve necelé dva roky.
Řemeny nesou příponu EXTRA z dobrého důvodu: mild-hybridy jsou sice šetrné k životnímu prostředí, ale zato mají značně vysoké nároky na hnací řemen. To vyžaduje řemeny se speciálními vlastnostmi, kterým Continental dal označení EXTRA. Jsou navrženy tak, aby bez námahy přenášely vyšší zatížení vyvíjené těmito hnacími systémy. Problémem nejsou ani neustálé a dynamické změny zátěže při přepínání mezi režimy „boost“ a „rekuperace“.
Komentáře