Značka Bosch je synonymem kvality a inovací v oblasti mobility, průmyslových technologií, energie a technického zařízení budov. Při naší práci neustále dbáme na zlepšování kvality života našich zákazníků i zaměstnanců. Společnost Robert Bosch odbytová s.r.o. se sídlem v Praze a servisním střediskem v Mikulově je součástí mezinárodní skupiny Bosch a právě teď hledá nového člena týmu našeho mezinárodního celku.
Popis nabídky práce
Na této pracovní pozici budou Vaší pracovní náplní následující činnosti:
- zodpovídání telefonických hovorů, emailů a dotazů na technickou podporu 1. úrovně
- řešení dotazů zákazníku na SW Bosch ESI tronic, podporování diagnostických zařízení Bosch, která využívají ESI tronic
- zajišťování analýz technických problémů (analýza hlavních příčin) a poskytování technické podpory zákazníkům prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu s využitím nástrojů pro vzdálený přístup
- postupování dle definovaných pracovních pokynů a procesů eskalace pro rozmanité typy požadavků zákazníků. Poskytování potřebných dat/souborů protokolu pro hlubší analýzu následujících úrovní podpory.
- monitorování požadavků zákazníků v interním systému řízení požadavků/ tiketů
- udržování komunikace s ostatními pracovišti, odděleními a kolegy společnosti Bosch, kteří jsou zapojeni do podpůrných procesů
- zajišťování vstupů pro FAQ a znalostní databázi
- navazování úzkých vztahů s kolegy a zákazníky, pro zajištění správného toku informací
Kvalifikace
- vzdělání: Technické vzdělání v IT systémech nebo zkušenosti a pokročilé znalosti v tématech hardwarové a softwarové podpory
- zkušenosti a know-how: Odborná praxe na zákaznické pozici výhodou
- jazykové znalosti: čeština nebo slovenština podmínkou, angličtina minimálně na komunikační úrovni B2. Další evropské jazyky výhodou.
- týmový hráč, který je 100% zaměřen na služby a řešení
- nutné metodické dovednosti při odstraňování problémů
- pracovní znalost SAP výhodou
- předchozí zkušenosti s automobilovou elektronikou výhodou
- požadované měkké dovednosti: Orientace na zákazníka, profesionální komunikace, dovednosti týmového hráče, schopnost pracovat v obtížných situacích
- ochota převzít odpovědnost za přidělené projekty dle potřeby
- ochota pracovat v kanceláři a/nebo na dálku podle obchodních potřeb
- chuť a ochota dále se vzdělávat
Další informace
Co Vám za to nabízíme?
- perspektivní zaměstnání v silné nadnárodní společnosti
- moderní pracovní prostředí
- široká škála dalšího vzdělávání vč. jazykových kurzů
- jednosměnný pracovní provoz od pondělí do pátku
- zaměstnanecké benefity: měsíční bonusy, 5 týdnů dovolené, příspěvky na penzijní a životní pojištění, doplatek mzdy v době nemoci/příspěvek za neabsenci, stravovací paušál, příspěvek na dopravu, bezúročné půjčky na bydlení a další
Místo výkonu práce Praha 4 – Dobronická