Zákaznický portál Mewa je dostupný po celé Evropě. Nabízí maximální přehled ve správě objednávek

20. února 2024, 13:10

Společnost Mewa zajišťuje zákazníkům nákup a péči o firemní textil. Včetně jeho vyzvedávání a doručování. Tento servis ulehčuje podnikům, kterým tak odpadá časově náročná organizační práce. Administrativní zátěž klientů minimalizuje nyní také online nabídka služeb MyMewa.

Mít přehled o nákladech se vyplatí

Čím více má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu. Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu. Služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

„Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo provádět úpravy,“ vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel Mewa Textil-Service s.r.o. „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení.“

Totéž platí i pro dodávky čisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.

S přehlednou a uživatelsky přívětivou servisní platformou se lze vyhnout chybám v různých procesech. Kupříkladu pokud chce podnik nahlásit změnu v počtu zaměstnanců, nutnou opravu nebo jiné požadavky ohledně utěrek či rohoží. Výsledkem je pro zákazníka úspora času a eliminace zbytečných výdajů.

Servisní portál získal na začátku letošního roku nové funkce. Je dostupný téměř ve všech evropských zemích, kde má poskytovatel textilních služeb pobočky. Zákazníci mají kdykoliv přehled o měsíčních nákladech na jednotlivé produkty, vidí neuhrazené i zaplacené faktury nebo objednané množství textilu. Mohou také rychle a úsporně měnit intervaly zásobování. Textilní vybavení je evidováno jmenovitě pro každou zaměstnankyni nebo zaměstnance. To velmi usnadňuje konkrétní přizpůsobování velikostí a objemu dodávek pro určitý počet pracovníků. Opravy různých kusů oblečení lze zadat v několika krocích. Stačí poškozená místa označit pomocí online nástroje, který se snadno používá a rovněž snižuje zbytečné administrativní úkony na straně zákazníka.

Zákaznický katalog můžete navštívit na webových stránkách firmy MEWA.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!