ASEM: Malá TK+ME bez regulace putuje do sněmovny!

28. března 2019, 12:09

Přinášíme plné znění článku, který byl zveřejněn na stránkách sdružení ASEM o změně zákona o úplném zrušení regulace STK v okresech dle kapacitní nasycenosti a odstranění definice „Průjezdní kontrolní linky dlouhé nejméně 26 metrů a pro nejméně tři vozidla“.

Výhra po 15 letech? Ano, teď ale fakt potřebujeme podporu!

ASEM: Zastralý STK servis

Blíží se velké finále a možná i triumf ASEMu: Ministerstvo dopravy, dle doprovodného dopisu Mgr. Jakuba Kopřivy, náměstka ministra dopravy, posílá do sněmovny návrh změny zákona 56/2001 Sb. na úplné zrušení regulace STK v okresech dle kapacitní nasycenosti a odstranění definice „Průjezdní kontrolní linky dlouhé nejméně 26 metrů a pro nejméně tři vozidla“.​

Co má nohy a ruce musí podpořit deregulaci, co je na dosah ruky!

Co to znamená? V příštích týdnech velký, ale ukrutně velký boj o poslanecké hlasy, které se bude snažit doslova a do písmene uplatit mocná a velmi movitá klika lobbistů za zachování exklusivity hrstky zlatých papalášů s pohádkovými zisky a mocí, co jim doposud, díky regulaci a „linkovým pracovištím“ nikdo nemohl konkurovat, i když jejich pracoviště připomíná středověk.

Poslanec Martin Kolovratník (ANO)
Poslanec Martin Kolovratník (ANO)

Protivník je silný a ve vlivných kruzích jak v krajských úřadech tak v magistrátech s rozšířenou působností.

Posuďte sami:

​DEKRA skupuje sama stále další stanice STK po celé ČR a získává téměř absolutní moc v ČR. Má sesmlouvaných více než 70% STK, které jim platí z každého zkontrolovaného auta 6 až 12 % ceny STK/SME desátky, což jí samo o sobě vynáší téměř bezpracně okolo 90 milionů Kč ročně! Kdo by se této částky kapající do rozpočtu firmy bez boje dobrovolně vzdal???

Někteří majitelé STK skupují další a další STK a díky dosavadní exkluzivitě přebírají absolutní moc v krajích a okresech, kdo na silnici smí a koho z ní vyženou. Je to hrůzu nahánějící moc, připomínající totalitu,  a strašně velké peníze, které tečou za „přimhouřené oči státem chráněných podnikatelů do soukromých kapes. Stát z toho nemá ani korunu, zato však odpovědnost před EU za zlepšení technického stavu vozidel má stát plnou.

Podporujte svobodu v podnikání a zdravé podnikatelské prostředí!

Vyzýváme kohokoliv, kdo má vliv na slušné poslance, kteří nepodporují korupci papalášství, kartelové dohody mocných skupinek osvojujících si zákonodárství, aby podpořili zrušení kapacitní regulace počtu STK a zasadili se o to, aby i na venkově vznikaly u autoservisů malá TK+ME pracoviště. Zabojujme spolu o konec hodinových čekání ve frontách, o nesmyslnou nutnost brát si dovolenou, nebo dávat úplatky za to, aby někdo za nás STK vyřídil. V Německu už jsou v budovách mamutích monopolních linek TÜV nebo DEKRA sklady textilu nebo spedice, protože vznikla příjemná a ceny redukující konkurence.  Bylo to ponižující. Doufám, že brzy bude platit i v Česku slovo „bylo…“

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!