Společnost Pirelli zkoumala povědomí o samozacelujících se pneumatikách (Seal Inside)

23. ledna 2020, 12:25

Jen málo věcí frustruje řidiče více, než to, když musí přerušit jízdu, aby vyměnil prázdnou pneumatiku. To se však může stát minulostí s inovativní technologií Seal Inside, kterou vyvinulo výzkumné oddělení Pirelli. Ta dokáže zabránit ztrátě tlaku v pneumatice a zachovat její celistvost i po propíchnutí. Navzdory těmto výhodám se zákazníci po pneumatikách se samozacelující technologií ptají jen zřídka. Když ale mají možnost je vyzkoušet, polovina rozpozná jejich výhody.

Pirelli Seal InsidePirelli testovalo povědomí o samozacelujících pneumatikách mezi svými současnými a potencionálními zákazníky. Spontánní znalost produktů je mezi řidiči dobrá (33 %), znalost sugestivní stoupá dokonce na 61 %. Pouze 12 % řidičů, kteří samozacelující pneumatiky znají, je v současnosti používá. Procentuální hodnoty však rostou u řidičů vozů typu Passat a Tiguan, a to na 18 %, tyto modely totiž patří mezi hlavní automobily, které samozacelující technologii přijaly jako svou originální výbavu.

Obě skupiny zákazníků, jak ti, kteří samozacelující technologii znají, tak ti, kteří ji neznají vyjádřili zájem o nákup produktu (84 % zákazníků, kteří technologii již používají, 59 % zákazníků, kteří technologii znají, ale zatím ji nepoužívají a 66 % zákazníků, kteří o samozacelující technologii neměli žádné povědomí.) Mezi řidiči, kteří svá vozidla obouvají pneumatikami s technologií Seal Inside početně vítězí ti, kteří je zakoupili jako náhradu za originální výbavu nad těmi, kteří stále originální výbavu využívají.

Při nákupu nové výbavy hraje velmi významnou roli specialista, který dokáže s výběrem pneumatik pomoci. Touto cestou mohou dealeři zákazníka dobře seznámit s benefity samozacelujících se pneumatik a tím tak ovlivnit jeho rozhodnutí. I když zpočátku zákazník tyto produkty nezná, při kvalitním představení jejich výhod je za ně nakonec často ochotný zaplatit i vyšší cenu (+10/20 % oproti standardní letní pneumatice).

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!