Firma Interaction s.r.o. dosáhla v loňském roce historicky nejlepšího výsledku, když navýšila oproti roku 2015 obrat o 8%. Podařilo se jí to zejména díky novým aktivitám v oblasti nejen autolakýrnického odvětví, ale také v oblasti karosáren, průmyslu a OEM. Důležitým prvkem bylo také rozšíření produktového portfolia o několik významných značek a příchod nových zaměstnanců na nové pozice.
Firma dále rozšířila spektrum nabízených školících programů o management lakoven, karosářské opravy a průmyslové lakování. Významná byla také spolupráce s importem Škoda Auto, Porsche a pojišťovnami na projektu Specialista oprav po nehodách.
„Dnešní svět se po období několikaleté krize vyznačuje nejen svou dynamikou, propojeností, zrychlováním životního stylu, technologickým pokrokem či problémy s životním prostředím, ale také různými zvraty na ekonomickém či politickém poli a na to všechno je třeba reagovat.“ říká Martin Písařík, výkonný ředitel a jednatel firmy.
V letošním roce se firma nadále zaměřuje na vzdělávání.
V rámci tohoto cíle vymyslela a pořádá akci Lakýrník Camp, která má za cíl prostřednictvím workshopů seznámit účastníky s nejmodernějšími trendy v oboru a je to inovace již známé soutěže Lakýrník Cup.
Dále, v rámci podpory učňovského školství, úspěšně implementuje výukový e-learningový program, který výrazně napomáhá při výuce a má za cíl zvýšení vědomostí žáků a jejich úspěšné pokračování v oboru při začlenění se do praxe.
„Firma za poslední 2 roky úspěšně zvládla několik výrazných změn a projektů v oblasti řízení vedení, optimalizace logistických procesů, zkvalitnění práce se zákazníky, příchodu nových zaměstnanců, procesních synergií a inovací, což ji posílilo a proto jsme optimističtí i do budoucnosti. V současné době jsme se dále pustili do výstavby nového vzdělávacího a prezentačního střediska, kde bychom chtěli vzdělávat široké spektrum nejen našich zákazníků a firem z autobranže a příbuzných oborů, ale i nadále pomáhat v oblasti školství.“ dodává Martin Písařík.
Komentáře