Nová mobilní aplikace KYB Suspension Solutions, která byla vydána koncem listopadu, již dosáhla přes tisíc stažení.
Automechanici v 28 evropských zemích aplikaci nyní používají a hodnocení zpětné vazby již dosahuje průměrně 4,5 (z 5), což je vynikající skóre. Statistiky ukazují, že textové zprávy, které aplikace odesílá zákazníkům, se otevírají v průměru 2 minuty, přičemž více než dvě stě zákazníků pomocí tohoto odkazu kontaktuje přímo servis.
Podle nedávné zprávy evropské společnosti pro technickou kontrolu vozidel Dekra „přibližně 75% dotázaných klientů nikdy nebylo nekontaktováno prostřednictvím e-mailu nebo internetu“. Bezplatná aplikace od KYB umožňuje servisu vystoupit z davu a využívat moderní technologii k tomu, aby zákazníky poučili o zavěšení kol vozidla a to pomocí obrázků a videí.
KYB Europe Marketing Manager, Jordan Day, komentuje: „Jsem potěšen tak rychlým úspěchem tohoto projektu a jsem přesvědčen, že naše nová mobilní aplikace se stane zásadní podporou pro naše zákazníky z řad autoservisů. Pomůže jim zvýšit jejich kredit před svými zákazníky a následně i prodej a zisk „.
Aplikace je navržena speciálně pro automechaniky a může být snadno přizpůsobena každým servisem. Poskytuje jim možnost posílat vlastní textovou zprávu majiteli vozidla, vysvětlující zjištěné závady. Mohou také poslat fotografii před a po dokončení práce.
Aplikace je k dispozici zdarma ke stažení z obchodu App Store a Google Play. Další informace a odkazy na stažení si můžete stáhnout na adrese app.kyb-europe.com.
Komentáře