ZF Aftermarket: Jarní kontrola vozu je dobrá příležitost pro autoservisy

16. dubna 2018, 14:25

Jarní prohlídky, spojené například s výměnou pneumatik, jsou výbornou příležitostí, jak mohou dílny u svých zákazníků získat pozitivní body díky odborné kontrole a získat si jejich věrnost.

ZF Aftermarket: Jarní kontrola automobilu

Součástky týkající se bezpečnosti, jako jsou tlumiče pérování, brzdy a další součásti podvozku, jsou vystaveny velkému namáhání zimním počasím a mohou se rychle stát bezpečnostním rizikem, pokud chybí údržba. S jarní kontrolou pomáhají dílny přizpůsobit auta teplejším obdobím a se svými odbornými znalostmi si zákazníky dlouhodobě udržují.

Pro motoristy je důležité najít dílnu, na kterou se mohou plně spolehnout. Kromě správného umístění, jsou dobrá zákaznická podpora a přátelský personál, odborné znalosti a kvalita provedené práce základními kritérii v tom, co si zákazník vybere za dílnu.

Nezávislé autoservisy mohou skutečně získat body u svých zákazníků tím, že jim poskytnou profesionální jarní kontrolu. ZF Aftermarket Vás podporuje pomocí odpovídajících výrobků od značek Lemförder, Sachs a TRW v kvalitě OE (originálního vybavení), spolu s příslušnými technickými informacemi.

Pozorně sledujte zejména tlumiče pérování

Odborníci ze ZF Aftermarket doporučují, aby tlumiče pérování byly důkladně prozkoumány, aby se zajistilo, že jsou vhodné k provozu, poprvé asi po 80.000 kilometrech a potom po každých 20.000 kilometrech, protože pro dosažení požadované úrovně bezpečnosti jízdy jsou zapotřebí dokonale fungující tlumiče pérování. K tomu poskytuje výměna pneumatik během jarní prohlídky ideální příležitost. Je-li nutná výměna, odborníci v dílně vědí, že je také nutné zkontrolovat všechny další součástky. Dlouhá životnost je zaručena u tlumiče pérování pouze tehdy, jsou-li horní uložení, dorazy a ochranné manžety v dokonalém stavu.

Navíc by měli profesionální mechanici doporučit zákazníkům, kteří nechtějí strávit zbytečný čas v servisu před další výměnou pneumatik, aby jejich brzdové obložení mělo alespoň 2 mm tloušťky, v závislosti na ročně ujetých kilometrech. Kromě toho, že se odborník podívá na brzdové kotouče a brzdové obložení, je také důležité zkontrolovat brzdové třmeny a brzdové hadice, aby nedošlo k úniku, a aby byly plně funkční.

Dávejte pozor na podvozek

Podvozek a komponenty řízení, jako jsou spojovací tyče nebo ramena, se mohou opotřebovat nebo mohou být poškozeny nečistotami nebo cizími předměty, které pronikly dovnitř těchto dílů. Pokud nejsou poškozené součástky vyměněny, je jízdní schopnost vozidla vážně narušena a je ohrožena bezpečnost cestujících. Důležité je také zkontrolovat gumové manžety podvozkových komponentů. Stříkající voda z nich vymývá speciální mazivo, což umožňuje, aby částice nečistot dostávaly do kloubu.

S brzdami TRW, tlumiči pérování a dalšími součástkami značky Sachs a díly podvozku a řízení Lemförder, je dílna dokonale vybavena pro všechny úkoly. ZF Aftermarket nabízí dílnám nejen široké portfolio produktů v kvalitě OE, ale také služby, které odpovídají této úrovni kvality. Díky praktickému výcviku, technickým informacím a servisním konceptům, mohou dílny získat detailní znalosti o výrobcích a systémech a vytvořit tak nejlepší základ pro cílenou diagnostiku a profesionální opravu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!