Zájem o prověření historie ojetých aut v sytému AUTOTRACER od společnosti Cebia narostl loni o 24 %. Lidé prověřovali nejčastěji vozy značek Škoda, Volkswagen a BMW. Průměrné stáří prověřovaných aut dosahovalo 9,6 roku, což korespondovalo s průměrným stářím ojetých aut prodávaných na českém trhu.
Klienti dopředu znají rozsah informací o autě
„Kvůli pandemii koronaviru a ušlým ziskům prodejců došlo loni k častějšímu výskytu podvodných praktik na trhu prodávaných ojetých aut. Lidé ale byli opatrnější a více se zajímali o historii auta, za které chtěli zaplatit stovky tisíc korun,“ říká Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.
„My proti podvodům bojujeme už více než 30 let a je to pro nás určitým posláním,“ zdůraznil Pajer a doplnil, že považuje za důležité i to, aby se klienti v případě nejasností, problémů či reklamací mohli emailem i telefonicky obrátit na prodejce a komunikovat s ním v mateřském jazyce.
Každý rok přitom Cebia registruje přes dva miliony informačních dotazů zdarma a zákazníci a obchodní partneři si zaplatí stovky tisíc prověření ojetých aut. Velice často prověřují luxusní značky BMW, Audi a Mercedes-Benz.
Komentáře