S platností od 1. července přebírá Florian Laudan (51) funkci vedoucího oddělení podnikové komunikace společnosti ZF. Bude přímo podřízen generálnímu řediteli Dr. Holgeru Kleinovi a bude zodpovědný za vztahy s tiskem a veřejností, interní komunikaci a komunikaci o změnách, jakož i za marketing a identitu značky ZF po celém světě.
Laudan vystřídá Christopha Horna, který v uplynulých devíti letech úspěšně rozvíjel komunikaci technologické skupiny a k 30. červnu 2024 společnost na vlastní žádost opustí.
“Florian Laudan přebírá štafetu v době, kdy komunikace hraje stále důležitější roli při dosahování našich firemních cílů. Možnost obsadit strategicky důležitou pozici interně ukazuje, že společnost ZF má i v této oblasti dobrou pozici. Za to a za jeho velké nasazení pro společnost ZF bych rád poděkoval jeho předchůdci Christophu Hornovi,” říká Dr. Holger Klein.
Od ledna 2022 Laudan úspěšně vedl komunikaci divize ZF Commercial Vehicles Solutions, největšího světového dodavatele v oblasti užitkových vozidel s nejširší nabídkou produktů. Předtím působil 17 let na různých vedoucích pozicích v oblasti komunikace ve společnostech Daimler AG, Mercedes-Benz Bank AG a Daimler Truck AG. Laudan má rozsáhlé mezinárodní zkušenosti, neboť zastával manažerské pozice ve společnosti Daimler AG v Indii a Japonsku.
“Jako technologická společnost je ZF nejen oporou globálního průmyslu mobility, ale také je hnací silou transformace tohoto odvětví díky svým systémovým řešením pro zákazníky. Utvářet tento vzrušující proces společně se silným mezinárodním týmem a komunikovat postoje společnosti všem interním i externím zainteresovaným stranám je pro mě jako vedoucího oddělení komunikace výzvou, na kterou se velmi těším,” říká Florian Laudan.
Komentáře