APM Automotive a Stahlgruber CZ se mění na SAG CZ

, 13. prosince 2021, 10:06

Přestože společnost Swiss Automotive Group CZ s.r.o. vstoupila na český trh s náhradními díly už na začátku roku 2021 jako samostatná obchodní značka se SAG naplno představí od ledna 2022, kdy zcela nahradí dosud používané značky APM Automotive a Stahlgruber CZ.

Postupná změna vzhledu prodejen i vozového parku obou sloučených značek byla ale zahájena už během podzimu a v tomto předvánočním čase pomalu vrcholí. Nový moderní design s výrazným modročerným logem SAG tak zákazníci mohou vídat stále častěji.

Tzv. ´rebranding´ je velice náročný proces, a to nejen s ohledem na vysoké finanční náklady. Klíčové je především vše pečlivě naplánovat tak, aby nebyl ovlivněn provoz jednotlivých prodejen a pravidelné rozvozy zboží. A to v případě změny vzhledu čtyř desítek poboček, více než čtyř stovek osobních i rozvozových aut a oblečení cca 700 zaměstnanců představuje opravdu hodně plánování. A spolu s tím je třeba také představit novou značku, která má ale velmi tradiční základy.

Na českém trhu totiž využívá zkušenosti dvou zavedených distributorů a jejich sloučeného obchodního týmu i sítě prodejen. V rámci Evropy pak skupina Swiss Automotive Group patří mezi největší hráče na poli automobilových oprav a distribuce náhradních dílů, kdy zastřešuje desítky různých značek v celkem dvanácti zemích včetně Švýcarska, Rakouska či Německa.

Více o celé společnosti Swiss Automotive Group i její historii a řadu dalších novinek spojených s jejím příchodem do České republiky přináší pilotní číslo nového SAG Magazínu, které je od tohoto týdne k dispozici na všech prodejnách SAG CZ nebo u obchodních zástupců společnosti.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Tomáš, 6. ledna 2022, 21:26 1 0

Z vlastní zkušenosti můžu říct,že jak jsem čtyři roky bez větších potíží bral,tak za čtyři pracovní dny Nového roku se tomu, kdo to má na starosti, povedlo poslat renomé ke dnu. Co objednávka to faktura, pokud se zadaří a nějaká faktura je, dojezdové časy rozvozu katastrofa, zjistit v katalogu kolik hledaného zboží je na pobočce rovná se nemožná věc a na prodejnu, protože nemám sklony k masochismu už nepáchnu. A vlastně dost uvažuju o tom že udělám za odběry i přes rozjeté ZK tlustou čáru. První dva dny to byla jen fraška,teď už je to tragédie a nemám čas čekat jestli přijde zlepšení.

Odpověď

Petr, 8. ledna 2022, 17:20 0 0

S apm sem byl zvyklý spolupracovat 15 let,ale to co predvedl jejich nový majitel.....katalog nevypadá špatně, po čase si člověk zvykne,ale kdo ho vymyslel musí být dement,základ všeho v dnešní době je rychlost a pružnost tzn chci vidět počet kusů kolik je na centrále, pobočce atd,na jehož základě vím do kolika mohu objednat na druhý den,na odpoledne,tuhle základní informaci katalog nemá.Je mi divné, že tohle vedení apm nevidělo a neřešilo,když nový katalog znají několik měsíců. Kdo tohle odnesou jsou chudáci na pobočkách, kteří budou čelit zbytečnýmu stresu.Kazdopadne výherce toho všeho bude autokely a elit,protože mají po několik let stejný princip katalogu a nehrajou si na něco jako tihle hodinari že Švýcarska

Odpověď