Vydařená SAG ON TOUR 2023

29. června 2023, 14:53

Revoluční vyvažovačka Cemb 2-HIT byla jedním z největších hitů květnové série prezentačních akcí SAG ON TOUR, která na osmi vybraných pobočkách Swiss Automotive Group tamním mechanikům představila novinky v sortimentu, to nejlepší z nabídky garážové techniky a také nový servisní koncept CarXpert. Vedle zajímavých prezentací bohatý program zahrnoval také soutěž o nejrychlejšího mechanika nebo speciální akční nabídky a nechybělo ani lákavé občerstvení.

Před každou z vybraných poboček SAG v květnu během dopoledne vyrostlo malé stanové městečko, které pak po zbytek dne příchozím nabízelo příležitost prohlédnout si a vyzkoušet produkty, nářadí či garážové vybavení, a to včetně ukázek v reálném provozu. Vedle širokého sortimentu náhradních dílů QWP, který zahrnuje 21 produktových skupin od brzd a podvozkových dílů, přes spojky a výfuky až po stěrače či žárovky, byl k vidění (a vyzkoušení) i kompletní sortiment technických kapalin a autokosmetiky CARFIT v čele s atraktivní jarní novinkou – vylepšeným a především silnějším sprejem ČISTIČ BRZD, který byl mimo jiné i odměnou za účast v doprovodných soutěžích.

V pojízdné dílně si mohli zákazníci osahat nářadí KS TOOLS a skvělá byla i nabídka špičkového aku nářadí MILLWAUKEE. Společnost BOSCH předváděla především moderní zařízení DAS 3000 pro kalibrací asistenčních systémů. Svůj sortiment olejů představila také značka CASTROL, navíc i s praktickým výdejním stojanem vhodným do každé dílny a zajímavými dárky za nákupy přímo na místě.

Své služby a především stroje z bohaté nabídky servisního vybavení, diagnostiky a garážové techniky nabízeli i specialisté technického oddělení TechXpert. K vidění byly oblíbené A/C plničky Wigam a to včetně nové varianty na CO2, dekarbonizační přístroj pro údržbu motorů, plnička automatických převodovek, zouvačka pneumatik Mondolfo Ferro s přídavným ramenem a také vyvažovačka Cemb 2-Hit s patentovaným systémem zadávání dat pouhým poklepáním na pneumatiku, čímž je proces vyvažování uživatelsky velmi snadný a efektivní. Všechny uvedené stroje zájemcům představovali zkušení prodejně-techničtí poradci, připravení odpovídat na všechny zvídavé otázky. Stejně jako specialisté diagnostiky, kteří rovněž představili celou svoji aktuální nabídku.

Jedním z hlavních taháků SAG ON TOUR byla prezentace nového servisního konceptu CarXpert, který partnerským servisům nabízí řadu výhod a přitom klade důraz na vysokou kvalitu, odbornost, spolehlivost a rychlost oprav vozidel. Mechanici měli možnost se dozvědět více o výhodách a možnostech, které zapojení do konceptu CarXpert nabízí, včetně rychlého a efektivního zajištění náhradních dílů, špičkového technického vybavení a přístupu k odborníkům s dlouholetou zkušeností v oboru.

SAG ON TOUR ale nebyla jen příležitostí k prezentaci produktů a služeb, ale také prostorem pro interakci a vzájemnou výměnu zkušeností mezi zákazníky a odborníky ze společnosti SAG. Diskuze a konzultace probíhaly v uvolněné a přátelské atmosféře, což umožnilo zákazníkům získat další informace a poradit se ohledně jejich specifických potřeb a požadavků. Každá zastávka byla navíc doplněna o dovednostní soutěž o nejrychlejšího mechanika, které přilákala pozornost a zájem mnoha účastníků. Do souboje v montáži motorových svíček na čas se nakonec zapojily bezmála dvě stovky mechaniků a trojice nejrychlejších z každého dne získala krásné věcné ceny. Na absolutního vítěze pak čekaly dvě VIP vstupenky vč. ubytování na srpnové závody evropského šampionátu tahačů v Mostě, kam se nakonec pojede podívat Aleš Kopecký z Hradce Králové, který dokázal čtyři svíčky namontovat a dotáhnout předepsaným momentem v neuvěřitelném čase 29.32 vteřin. Na čas pod půl minuty ale přitom útočila i řada dalších soutěžících!

Květnové prezentace SAG se ve všech osmi městech těšily velké pozornosti našich zákazníků. Ti rádi využili možnost seznámit se s nejnovějšími produkty privátních značek CARFIT a QWP, garážovou technikou i servisním konceptem. Reakce byly velmi pozitivní, a to nejen na kvalitu inovativních produktů, ale také na příjemnou atmosféru akce a sehranost celého týmu. Navíc mohli návštěvníci využít speciálních akčních nabídek, které podpořily jejich zájem o autodíly, provozní kapaliny i garážovou techniku. Nechybělo ani občerstvení v podobě výborných grilovaných klobás a skvěle chlazených nápojů, které dodalo nejen energii, ale i příjemnou atmosféru a doplnilo celkový zážitek z akce. Celkově se během akce načepovalo bezmála 1.000 piv a zhruba stejné množství limonády. Ugrilováno bylo také více než 1.100 klobás podávaných s oblohou.

SAG ON TOUR tak byla velmi úspěšnou prezentační akcí a to i přesto, že zejména první polovině ´tour´ počasí příliš nepřálo – v Jihlavě například celé odpoledne komplikoval velmi silný vítr, v Olomouci pro změnu celý den hustě pršelo. Další zastávky už provázelo příjemné letní počasí a mechanici odcházeli spokojeni a s úsměvy. Firma SAG se proto těší na další podobná setkání a už nyní mohou slíbit, že se zase brzo uvidíte!

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Jarda, 17. července 2023, 6:07 15 0

Skomírajícící firma na pokraji smrti, pořádá zbytečná road show, na kterých je lidí poskromnu. Kdyby raději věnovali energii katalogu, dostupnosti dílů a skladům. To by ale nesměli být ve vedenení senilní dědula, podržtaška a banda arogantů z bývalého Stahlu.

Odpověď

Josef, 18. července 2023, 23:04 11 0

Ano, je to smutné, co vzniklo spojením kdysi pružně fungujícího a na požadavky trhu reagujícího APM a jeho pravého opaku - Stahlu.... Asi jako když spojíte oheň a vodu....

Odpověď

Martin, 25. července 2023, 10:29 9 0

Klobásy by vám grilovat šly, to jako jo. Ale ten zbytek stojí za prd. Zas vám neběží eshop.
Holt ti silní přežijou a převezmou místo po těch slabších.

Odpověď

Adam, 15. září 2023, 20:09 5 0

Během roku a půl , co se změnili na Sag , dokázali vše zničit , od sortimentu, katalogu-větší debil ho asi nemohl povolit, když tam není vidět ani počet kusů a čas do kdy objednávat, o cenách nemluvě.

Odpověď

Michal, 17. září 2023, 13:07 8 0

Jo, za APM aspoň obchoďáci jezdili k zákazníkům…teď je ty netáhla ze Stahlu nakazili tak, že jsem obchoďáka už u nás v Ostravě 3/4 roku neviděl. Ale na oběd 2 hodiny čas mají.

Odpověď