Společnost Interaction u příležitosti 30 let působení na trhu představuje nové logo

15. prosince 2022, 13:10

Společnost Interaction slaví již 30 let svého působení na autoopravárenském trhu. U této příležitosti představila zbrusu nové logo, jehož design se zásadně liší od původního konceptu.

Logo interaction

V roce 1994 vznikla společnost Interaction s.r.o. a stala se výhradním dovozcem produktů Spies Hecker na český trh. Zanedlouho se přidalo partnerství se špičkovou italskou firmou Usi Italia vyrábějící lakovací boxy. Společnost Interaction ze začátku fungovala spíše jako menší rodinná firma, zaměstnanci byli většinou přátelé a známí. Byla nastartována spolupráce s tuzemským výrobcem automobilů Škoda Auto a otevřeny prodejní pobočky po celé republice.

Z firmy prodávající plechovky s barvou přes pult koncovým zákazníkům se postupně podařilo vybudovat velkoobchodní společnost s působností po celé České republice. Od samého počátku se společnost Interaction soustředila zejména na autoopravárenství a na spolupráci se Škoda Auto, což ji společně s kvalitními produkty vyneslo na jednu z vedoucích pozic v oboru, na které se drží již 30 let. Navíc jako první distributor v České republice vydala ucelenou nabídku vybavení a příslušenství pro karosárny, která zásadním způsobem posunula její působení v tomto oboru.

Díky mnohaletým zkušenostem a silnému zázemí technických poradců společnost Interaction maximálně podporuje vzdělávání v oboru v mnoha podobách. Za zmínku stojí pravidelná školení mistrů odborné výchovy a různorodá spolupráce s automobilovými školami. Další unikátní projekt je soutěž autolakýrníků Lakýrník Cup, později inovována do podoby Lakýrník Camp. Dále je to pravidelné pořádání celosvětové soutěže Škoda Challenge, kde má Interaction na starosti kompletní přípravu a realizaci soutěžní části lakýrník.

Společnost Interaction si za 30 let působení na trhu prožila celou paletu okamžiků. Skromné začátky, velkou expanzi, postupné zlepšování zázemí firmy, boje o přízeň u dovozců i pojišťoven, nebývale úzký kontakt se zákazníky, u řady z nich přesahující rámec obchodu. To všechno ji formovalo a dokázala se tak posunovat kupředu. Od původního v podstatě maloobchodního prodeje autolaků Spies Hecker přímo koncovým zákazníkům, postupně obsluhuje celorepublikové sítě, kdy dodává produkty a vybavení od více než 50 renomovaných výrobců z celé Evropy. Jako dárek ke svému třicetiletému jubileu si společnost Interaction nadělila zbrusu nové logo, které je proti původnímu logu zcela odlišné, v novém moderním designu a identitě.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!