Menu

Novinky

Spojení společností NEXUS a Stellantis – co z něj vzejde? Rozhovor s generálním ředitelem společnosti NEXUS Gaëlem Escribem

Nedávno oznámená úzká spolupráce mezi společností NEXUS Automotive International, globální nákupní skupinou působící v oblasti náhradních dílů, a společností Stellantis, jedním z největších světových výrobců automobilů, mnohé zástupce automobilovém trhu překvapila. V čem bude tato spolupráce spočívat a jak souvisí s rozvojem privátní značky NEXUS DRIVE+? Mimo jiné o tom hovoříme s Gaëlem Escribem, generálním […]

Dunlop představuje novou generaci celoročních pneumatik

Značka Dunlop představuje novou generaci celoročních pneumatik. Pneumatiky Dunlop All Season 2 vyvinula s cílem obstát v konkurenci v tržním segmentu hodnotových celoročních pneumatik, který by měl podle posledních prognóz růst v letech 2023 až 2028 každoročně o 2 až 3 %.

FERDUS: Indukční ohřívače KTL Tools

Indukční ohřívače získávají v autoservisu a pneuservisu na čím dál větší oblibě. FERDUS nyní představuje dvojici modelů od KTL Tools Europe B.V., které se cenou, výkonem i rozměry řadí v rámci nabídky a trhu zhruba do středu.

Cebia SUMMARY 1/2024

V prvním kvartálu letošního roku došlo k dalšímu poklesu dovozů ojetých osobních aut ze zahraničí. Meziročně se jejich počet snížil o 4 685 ks, což představuje propad o 11, 9 %. Vůbec nejhorší situace nastala v březnu, kdy se do České republiky dovezlo nejméně osobních ojetých aut od roku 2020 a meziroční pokles dosáhl 24,37 […]

Personální změna ve společnosti ZF: Florian Laudan novým vedoucím oddělení firemní komunikace ZF

S platností od 1. července přebírá Florian Laudan (51) funkci vedoucího oddělení podnikové komunikace společnosti ZF. Bude přímo podřízen generálnímu řediteli Dr. Holgeru Kleinovi a bude zodpovědný za vztahy s tiskem a veřejností, interní komunikaci a komunikaci o změnách, jakož i za marketing a identitu značky ZF po celém světě.

Nové tlumiče torzních vibrací Continental

Tlumiče torzních vibrací (TSD) s integrovanou pryžovou dráhou eliminují vibrace a nepravidelnosti otáčení klikového hřídele. Tím se zabrání jejich šíření do dalších jednotek prostřednictvím řemenic a řemenů. Motor tak celkově pracuje plynuleji. Cesta je proto mnohem příjemnější. 

Proč mají americké motory při svém obrovském objemu tak malý výkon?

Není žádným tajemstvím, že americká auta si zakládají na silných motorech. Jejich síla však nespočívá v jejich výkonu, ale v jejich objemu. Vždyť v historii zaoceánského motorismu byly doby, kdy motory o objemu 5,5 litru patřily mezi ty menší (small blocks). Proč tedy navzdory obrovskému zdvihovému objemu nepatří tyto motory k nejvýkonnějším pohonným jednotkám?

Novinky z trhu aftermarketu