Hankook zveřejnil svou globální finanční zprávu za účetní rok 2018

18. února 2019, 15:04

V roce 2018 dosáhl výrobce pneumatik Hankook obratu ve výši 6,79 biliónů KRW a operativního zisku ve výši 703,7 miliard KRW. Podíl na tomto výsledku má také vyšší odbyt pneumatik s rozměrem 18 palců a větších na klíčových trzích v Evropě a v USA.

Účetní zpráva za rok 2018 od Hankook

Výrobce prémiových pneumatik Hankook zveřejnil svoji finanční zprávu za účetní rok 2018. Během uvedeného období výrobce dosáhl globálního obratu ve výši 6,79 biliónů KRW (v přepočtu přibližně 5,23 miliardy EUR) a operativního výsledku ve výši 703,7 miliard KRW (v přepočtu přibližně 541,9 miliónů EUR).

Díky své globální špičkové technologii a prvotřídní kvalitě produktů výrobce zaznamenal v porovnání s loňským rokem v Evropě růst odbytu ve výši 3,9 % v sektoru velkých pneumatik pro osobní vozidla a vozidla SUV s průměrem ráfku od 18 palců, což odpovídá 52,3 % celkem prodaných pneumatik pro osobní vozidla.

Optimalizované distribuční kanály na korejských trzích vedly ve čtvrtém kvartálu k růstu prodeje pneumatik na trzích náhradní spotřeby a k navýšení podílu obratu pneumatik s velkými rozměry. Růst byl také zaznamenán v sektoru dodávek pneumatik do originální výbavy SUV vozidel a do japonských automobilek prodávající své modely v USA.

Celkově klesající poptávka na čínském trhu způsobila pokles obratu na tamních trzích v sektoru originální výbavy i náhradní spotřeby, což se projevilo negativně na celkovém výsledku.

Na letošní rok 2019 výrobce pneumatik usiluje dosáhnout obratu ve výši 7,4 biliónů KRW a operativního zisku ve výši 750 miliard KRW.

Za tímto účelem se Hankook chystá cíleně posilovat svoji pozici prémiové značky, především většími prodeji v sektoru pneumatik s velkým rozměrem od 18 palců, konstantními dodávkami pneumatik do originální výbavy prémiových automobilů a navyšováním své konkurenceschopnosti svých prémiových produktových řad.

Výrobce kromě toho plánuje diverzifikovat své portfolio dodávek pneumatik do originální výbavy nových vozidel, aby se tak dopracoval k stabilním odbytovým strukturám. Kromě toho se chystá optimalizace distribučních strategií v jednotlivých regionech.

Společnost Hankook usiluje o efektivnější spolupráci v průmyslovém odvětví, které prochází rychlými změnami. Z tohoto důvodu důsledně a trvale podporuje své rychle se měnící a rozvíjející flexibilní podnikové struktury, aby pomocí inovativního přepracování pracovních podmínek pro své spolupracovníky se vytvářela proaktivní podniková kultura, a tak se mohl rychleji dopracovat na pozici globálního nejlepšího výrobce pneumatik na světě.
­

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!