S rychlým rozvojem technologie vozidel budou narůstat i výzvy, kterým čelí nezávislé dílny. Dílenské koncepty jako ZF [pro]Tech se proto stávají ještě důležitějšími, protože poskytují přístup k technickým informacím od výrobců, což je stále důležitější.
Úspěch ZF [pro]Tech mluví sám za sebe: využívá jej více než 12.000 partnerů v Evropě. Jde o dílenský koncept, který nabízí technická data, servisní kampaně, školicí programy a informace, které spojují dílny s předními specialisty v oboru. Díky tomu můžete těžit z mnoha let nashromážděných znalostí a zkušeností a vybavit svůj podnik dovednostmi a kompetencemi potřebnými pro vozidla dneška i zítřka. Při získání potřebných informací si může servis připravit speciální přípravky, vytisknout montážní návody a předejít zbytečnému prodloužení opravy což šetří peníze servisům ale hlavně zákazníkovi.
Od prosince 2024 bude pro dílny v České a Slovenské republice k dispozici modul ZF [pro]Tech start, který poskytuje online technickou podporu dílnám.
Co ZF [pro]Tech start nabízí?
Návody k montáži
Umožňují přístup k databázi montážních návodů v 23 jazycích včetně češtiny pro celé portfolio ZF Aftermarket – včetně spojek, brzd, řízení, odpružení a hnacího ústrojí/převodovky.
Uvedeme si příklad: Velmi lehce získáte montážní návod na přední tlumiče např. k BMW f11 530d xDrive.
1. Vyberte si typ vozidla:
2. Vyberte montáž požadovaných dílů:
3. Získáte požadovaný návod včetně přípravků, délky opravy a utahovacích momentů. Kompletní montážní návod je k dispozici ve formátu PDF.
Servisní informace
Získejte pravidelné informace z první ruky o vývoji produktů a technologií přímo od společnosti ZF – předního výrobce originálních dílů. Pravidelně zveřejňované novinky, technické informace a užitečné tipy mohou efektivně podpořit práci servisů a pomoci vyhnout se běžným problémům.
V katalogu v sekci servisní informace získáte důležité informace ke všem produktům od čepů do nápravy až po převodovky do hybridních vozidel. Veškeré informace jsou k dispozici ve více jak deseti světových jazycích včetně češtiny.
Například informace ke spojkám a setrvačníkům:
Svolávací akce
Jako člen ZF [pro]Tech start máte přístup ke stejným informacím jako autorizované servisy – servisní akce pocházejí přímo od výrobců vozidel. Získáte informace o projevu závady, hlavní příčině a protiopatření, stejně jako potřebné díly a nářadí, standardní časy či utahovací momenty pro všechny části vozidla.
1. Vyberte typ vozidla pro nás opět známé BMW F11 530d xDrive.
2. Vyberte typ závady který nás zajímá.
3. Získáte potřebnou informaci k danému vozidlu a druhu závady. Celý popis svolávací akce včetně montážních pokynů najdete ve formátu PDF.
Každý servis okamžitě získá informaci o daném problému, o modelech vozidel, kde se nachází technické řešení, náhradní díl včetně jeho čísla k objednání atd.
Servisní podpora
S pomocí online servisního pultu máte přímý přístup k odborné pomoci a podpoře pro produkty a instalaci, kdykoli to budete potřebovat. Vždy ho najdete napravo v rychlé volbě.
Vzdělávání
Díky online školením vedeným odborníky ZF Aftermarket můžete jako člen ZF [pro]Tech procházet knihovnu nahraných online školení.
Informace o katalogu dílů
Katalog ZF poskytuje přístup ke všem produktům ZF Aftermarket prostřednictvím snadno použitelného rozhraní. Můžete přímo vyhledávat pomocí tří možností vyhledávání: podle čísla dílu, výběrem vozidla z nabídky nebo zadáním čísla podvozku. Další výhodou je, že po výběru dílu katalog přímo naváže na vybraný produkt návod k instalaci a případné OEM servisní akce.
Jak se dostanete k ZF [pro]Tech?
ZF [pro]Tech je k dispozici po předchozí registraci. Za tímto účelem kontaktujte našeho místního technického kolegu ZF na adrese ivan.uhlir@zf.com nebo se informujte na stránkách ZF [pro]Tech start. Registrace do portálu je velmi jednoduchá, po zadání Vašeho emailu Vám přijde krátký list k vyplnění a registrace je hotova. Poté budete mít přístup do ZF aftermarket a ZF proTech.
Přesný postup registrace je k dispozici ke stažení nebo nahlédnutí ve formátu PDF.
Komentáře