Continental omezí počet nalepovacích štítků pneumatik na polovinu

22. února 2021, 16:28

Od ledna 2021 společnost Continental již nebude v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) používat jeden ze dvou štítků dříve nalepovaných na nové pneumatiky. Tímto krokem výrobce pneumatik pomůže předejít vyprodukování přibližně 110 tun plastového odpadu ročně. Tento údaj se přitom týká samotných štítků – tedy svrchní nalepovací části plus podkladové fólie, přičemž svrchní část likvidují prodejci pneumatik a pneuservisy a podkladová fólie se likviduje přímo v továrně.

Continental štítky

Informace potřebné k prodeji, jako například značka pneumatiky, rozměr, kód EAN a další údaje, se nacházejí na štítku EU pro značení pneumatik, jehož používání je dle zákonů Evropské unie a některých dalších států povinné. Druhý nalepovací štítek, který se již nepoužívá, byl opatřen logem příslušné značky skupiny jako například Continental, Uniroyal, Semperit či Barum.

„Upuštěním od používání těchto nalepovacích štítků jsme učinili důležitý krok směrem k našemu podnikovému cíli v podobě podpory udržitelnosti a omezování a nahrazování materiálů pocházejících z fosilních paliv – a to ve všech našich provozech na celém světě,“ popisuje význam této změny Claus Petschick, vedoucí oddělení pro podporu udržitelnosti ve společnosti Continental.

„V současné době pracujeme na přechodu celého našeho výrobního řetězce na udržitelné materiály. Snaha předcházet tvorbě odpadu, obzvláště pak toho plastového, je nejlepším krokem, jaký můžeme na cestě k našemu cíli učinit. Tímto způsobem pomáháme totiž také šetřit přírodní zdroje.“

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!