BestDrive: Další tři pobočky v novém

22. října 2021, 9:00

BestDrive pobočky v prémiovém černo-oranžovém konceptu se opět rozrůstají. Již v loňském roce se daly do pohybu hned dvě přeměny našich poboček, a to ve Svitavách a Karlových Varech, kdy stávající prodejny a servis již nevyhovovaly vzrůstajícím se nárokům na rozvoj služeb a zvýšeným požadavkům. Třetí prodejnou, o kterou se rozrostl prémiový koncept servisní sítě BestDrive, je pobočka v Horních Počernicích.

Pobočka BestDriveVe Svitavách se jednalo o kompletní přestavbu pobočky, protože stávající prostory byly již nemoderní a nesplňovaly zvyšující se nároky na uskladnění zákaznických kompletů kol. Objekt tak nahradila moderní obdélníková novostavba s pultovou střechou a atikami, která designově navazuje na nový jednotný styl sítě BestDrive.

Celá pobočka je navržena v souladu se záměry rozšíření a zkvalitnění nabídky služeb motoristům. K dispozici jsou nově čtyři stání pro osobní pneuservis a autoservis a jedno stání pro nákladní servis. Výrazně se zvýšil komfort jak pro naše zaměstnance z pohledu vybavení prodejny, tak samozřejmě i pro zákazníky, kteří jistě ocení nové, moderní a příjemné prostředí.

Další velkou proměnou prošla pobočka v Karlových Varech, kde probíhala kompletní rekonstrukce a přístavba nového osobního servisu. Součástí byla samozřejmě také kompletní úprava interiéru prodejny a zázemí personálu, přemístění nákladní dílny a doplnění strojní technologie.

Pobočku jsme rozšířili o jedno osobní servisní stání, pořídili jsme novou válcovou zkušebnu brzd a tlumičů a nové vybavení pro komplexní autoservis. Samozřejmostí je nové zázemí na prodejně a nové parkovací plochy pro zákazníky“, dodává Radek Hron, ředitel regionu Jihozápadní Čechy.

Do pobočky v Horních Počernicích se přestěhovali ze Strašnic, kde pokračují ve stejné nabídce služeb jako doposud. Firma zde provozuje 6 servisních boxů pro osobní a dodávkové vozy, 1 box na geometrii a 1 nákladní box. Jedná se o moderní servis s konceptem jedněch vjezdových a jedněch výjezdových vrat a s místností pro zákazníky integrovanou přímo v servise, kde mohou sledovat vše, co se s jejich vozidlem právě děje.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!