Letošní ProfiAuto Racing Cup cílil na přijímací techniky. O školení ze strany autoservisů byl zájem

, 21. května 2018, 12:34

Vzdělávací projekt ProfiAuto Racing Cup pro majitele a automechaniky partnerských servisů z Česka a Slovenska má za sebou již druhý ročník. O školení ze strany autoservisů byl zájem. Organizátorem je síť profesionálních autoservisů ProfiAuto.

Cílem školení je snaha pravidelně informovat partnerské autoservisy o novinkách v oblasti servisu a oprav motorových vozidel, aby se naučily snadněji a rychleji přizpůsobovat měnícím se tržním podmínkám. „Majitele servisů učíme aplikovat marketingové a obchodní nástroje do jejich podnikání, aby dokázali rozlišit, co je výhodné, a co ne. Techniky pak, kromě jiného, připravujeme pro různé situace, které mohou nastat při komunikaci se zákazníkem,“ vysvětluje ředitel pro značku ProfiAuto ČR a SR Jindřich Krejčí.

Letošní školení v sobě neslo jak technickou, tak obchodní část. „Zaměřili jsme se na činnosti, které provádí přijímací mechanik. Na konkrétních situacích jsme ukázali, že při příjmu a výdeji vozidla se nejlépe buduje důvěra mezi zákazníkem a poskytovatelem servisních služeb,“ řekl Ján Barica a doplňuje: „Pracujeme na tom, aby příjem a předání vozidla měly v našich autoservisech vždy profesionální úroveň.

ProfiAuto Racing Cup přispěl, kromě získání odborných znalosti, také k výměně zkušeností mezi účastníky. Téměř všichni aktéři konstatovali, že pro ně bylo školení užitečné především v technické a obchodní oblasti. Právě technická, interaktivní oblast zajímala účastníky nejvíce.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!