Continental: Nový plášť vodních čerpadel z kovu

20. prosince 2018, 13:39

Téměř 20 % všech dílů v dnešních vozidlech jsou z PE, PU a dalších plastů. Jsou cenově výhodné a především mají nízkou hmotnost. Z tohoto důvodu se již nepoužívají jen v interiéru vozidla, nýbrž také k montáži karoserie nebo motorového prostoru. Avšak při těchto aplikacích plasty dosahují svých technických mezí.

Plášť vodních čerpadel z kovu u Continentalu

Pláště vodních čerpadel bývají často vyrobené z polyurethanu (PU). Kolísavé teploty uvnitř motorového prostoru tomuto materiálu rozhodně neprospívají, materiál se časem stane křehkým, začne praskat a lámat se.  Nejpozději při výměně se vodní čerpadlo doslova rozlomí. Z tohoto důvodu společnost Continental do sad pro výměnu klínového řemene CT 1143WP2 a CT 1143WP3 zařadila vodní čerpadlo, které má na rozdíl od OE-provedení kovový plášť.

Plášť čerpadla se vyrábí z hliníkové tlakové litiny a v porovnání s OE čerpadlem je znatelně robustnější a má také delší životnost. Rozměry jsou přitom absolutně identické. Díky tomu lze nové vodní čerpadlo namontovat do vozidel bez jakýchkoliv úprav. Servisní centra tak mohou svým zákazníkům nabízet dlouhodobě spolehlivé řešení. Kromě hnacího řemenu a vodního čerpadla sada také obsahuje termostat, jakož i senzor chladiva. Servisní technik má tak všechny požadované komponenty po ruce.

Na kvalitu dílů se mohou servisní centra spoléhat jako předtím: Na všechny díly této sady Continental poskytuje registrovaným servisním centrům záruku po dobu 5 let, stejně jako na všechny ostatní poprodejní díly.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!