Jeden z mnoha důkazů dynamického vývoje značky Filtron je skutečnost, že se připojila k prestižní skupině značek licencovaných mezinárodními skupinami Adi, Gai, Nexus a Temot.
Co znamená v praxi připojení značky Filtron k těmto nákupním skupinám? Komentář k tomu připojil Tomáš Grabias, VP & General Manager MANN+HUMMEL FT Poland, zodpovědný za prodej a vývoj značky Filtron.
„Nákupní skupiny Adi, Gai, Nexus a Temot nabízejí výjimečné možnosti rozvoje jak pro distributory, tak pro dodavatele dílů. V případě dodavatelů náhradních dílů členství ve skupině dává rovněž příležitost spolupracovat s novými distributory, stejně jako významnou marketingovou podporu.”
Připojení značky Filtron k těmto nákupním skupinám potvrzuje její velmi silnou pozici na evropském trhu.
„Mezi dodavateli součástí spojených s největšími nákupními skupinami jsou pouze uznávané, vybrané značky, které nabízejí osvědčené a vysoce kvalitní výrobky. Jsem nesmírně hrdý, že dlouhodobé zaangažování všech zaměstnanců naší společnosti vedlo k dosažení silného postavení na trhu a k získání důvěry stovek tisíc mechaniků v celé Evropě.”
Komentáře