Organizační změny v KYB Europe Aftermarket

22. července 2019, 14:54

KYB Europe Aftermarket oznámila změny ve struktuře vrcholového managementu. Tyto změny přichází po jmenování do funkce víceprezidenta Tetsunosuke Nagasawy, jenž přichází po úspěšném působení v čele KYB Rusko.

“Naše nová struktura nám dovolí být více flexibilní a dynamická organizace ” vysvětluje Nagasawa, “náhrada staré organizační struktury je také v souladu s geografickým rozdělením obchodních aktivit v Evropě, kde se KYB úspěšně rozvíjí. Musíme to prostě reflektovat.”

Juan Carlos Diez, jenž by dříve ředitel pro jižní Evropu bude nyní vykonávat funkci obchodního ředitele pro celou Evropu. Diez pracuje v KYB již od roku 2002 a v této svoji nové funkci bude zodpovědný za obchodní aktivity v celé Evropě.

„Konsolidace evropského aftermarketu znamená, že se naši zákazníci rozvinuli do velkých nadnárodních společností a mezinárodních obchodních skupin,“ říká Diez.

KYB Europe Aftermarket„Nová struktura umožňuje společnosti KYB European Aftermarket, aby se s touto novou úrovní zákazníků vypořádala s podobným nadnárodním zaměřením. Našich devět poboček a jejich generální manažeři budou po celou dobu nedílnou součástí této nové organizace, což nám zajistí, že nikdy neztratíme orientaci na úrovni jednotlivých zemí a budeme nadále zlepšovat naši podporu všem zákazníkům.“

Další změny jsou na pozicích Key Account Director. Tyto role budou mít Radoslaw Palka, dříve ředitel pro východ, a Andrew Marpole, dříve ředitel pro severní teritoria. Pan Palka je u KYB již od roku 1999, a jeho nová role mu dává za úkol rozvíjet vztahy na nových trzích a s novými zákazníky, s nimiž má velké zkušenosti, protože úspěšně rozvinul obchod ve východním regionu, kde má  KYB Europe pozici lídra.

Pan Marpole je ve společnosti od roku 2003, jeho nová role mu dává odpovědnost za řízení a dohled nad klíčovými zákazníky společnosti KYB Europe Aftermarket. Bude pomáhat rozvíjet nové obchodní a marketingové strategie v celé Evropě a zajišťovat, aby byla pro tyto klíčové zákazníky jasná celková KYB strategie ve všech jejich devíti pobočkách.

Další změna se týká logistiky, jenž převezme Chris Flood, dříve působící jako v UK jako Operations Manager. Chris Flood bude ve funkci manažera pro logistiku kde využije svoje desetileté zkušenosti s řízením KYB skladu v Anglii.

„Jsem rád, že naše nová struktura nám umožňuje nejen zlepšit naši schopnost působit jak na evropské, tak na místní úrovni, ale také přesouvá některé vysoce výkonné pracovníky do oblasti řízení, jenž jsou vhodné pro jejich talent“, vysvětluje Nagasawa „Reorganizace našich zaměstnanců znamená, že se můžeme začít zlepšovat již od dnešního dne, není třeba žádných přechodných období apod. Nová struktura slibuje vylepšení naší zákaznické podpory a logistiky, což dále posiluje renomé KYB na evropském trhu s náhradními díly“.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!