Continental představuje brzdovou kapalinu ATE Super DOT 5.1

, 17 února 2020, 9:24

Nová prémiová brzdová kapalina ATE Super DOT 5.1 od společnosti Continental je tekutá i při teplotách -40 °C a má vysoký mokrý bod varu až při 180 °C. Její parametry tak umožňují prodloužit interval výměny až na tři roky.

Continental představuje brzdovou kapalinu ATE Super DOT 5.1

Moderní brzdové systémy jako například protiblokovací (ABS), stabilizační (ESP), posílení brzdného účinku nebo řízení trakce (ASR) vyžadují moderní a výkonné brzdové kapaliny, které odpovídají rostoucím nárokům na brzdovou soustavu. V důsledku dodržování těchto požadavků rozšiřuje technologická společnost Continental pro trh s náhradními díly pro automobily své portfolio brzdových kapalin značky ATE o nový prémiový produkt v OE kvalitě: ATE Super DOT 5.1 kombinuje vysoký mokrý bod varu s vynikající tekutostí i za chladných provozních podmínek.

„Super“ za vynikající hodnoty viskozity

U brzdové kapaliny ATE Super DOT 5.1 je hodnota viskozity maximálně 700 mm²/sec. i při -40 °C a její hodnoty tak překračují parametry ISO třídy 6, a dokonce její hodnoty převyšují i požadavky na brzdové kapaliny třídy DOT 5.1. To je hlavní důvod pro přidání přívlastku „Super“ do názvu produktu. ATE Super DOT 5.1 díky své nízké viskozitě umožňuje bezpečnostním systémům vozidla rychle reagovat, a to i při provozu za velmi chladných teplot. Vysoký mokrý bod varu také zajišťuje nejlepší funkčnost a stabilitu při vysokém zatížení brzd – a umožňuje tak prodloužit předepsaný interval výměny brzdové kapaliny až na tři roky.

Všechny velikosti plechovek nebo kanystrů s brzdovou kapalinou Super DOT 5.1 mají nový, moderní design, který se již používá i u ostatních ATE brzdových kapalin, ale také i u jiných produktových skupin. Tato nová, jednotná identita odkazuje na nový vizuální trend a pro označení „jedna značka od Continentalu“ s odkazem na vysoké nároky kladené na prémiovou značku ATE a jejich produktů.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!