Společnost Liqui Moly prodlužuje své angažmá ve Formuli 1 a uzavřela se seriálem závodů smlouvu do konce roku 2022. Reklamy německého výrobce olejů a aditiv budou vidět při polovině všech závodů. Tři roky, tedy do konce roku sezóny 2022, bude Liqui Moly „oficiálním sponzorem“ Formule 1.
Liqui Moly vstoupila do světa Formule 1 v roce 2019. Středně velký výrobce olejů a aditiv v největším seriálu závodů světa – to přimělo tento obor, aby zbystřil. Při jedenácti závodech vynikalo podél trati modro-červené logo.
„Skutečnost, že naše partnerství bude po úspěšném loňském roce rozšířeno, ukazuje, co může Formule 1 udělat, pokud jde o povědomí o značce a věrnost značce,“ řekl Chase Carey, výkonný ředitel a předseda představenstva Formule 1. „Těšíme se na to, že naše spolupráce s LIQUI MOLY bude v budoucnu ještě užší.“
Formule 1 je největším, ale ne jediným světově významným sponzorstvím značky oleje. Liqui Moly je zastoupena i na závodech MotoGP, propůjčila název vytrvalostním závodům Liqui Moly Bathurst 12H, v lednu byla vidět na Mistrovství Evropy v házené a také na nesčetných zimních sportovních akcích.
Komentáře