Společnost Schaeffler pracuje na systému 48V mild-hybrid – pohonu budoucnosti

, 30. března 2020, 16:16

IT Mild-Hybrid FEAD je výsledkem nejnovějšího vývoje společnosti Schaeffler pro hybridní pohony P0 a doplňuje stávající sady FEAD.

Společnost Schaeffler pracuje na systému 48V mild-hybrid

Moderní vozidla mají řadu komfortních funkcí, např. Wi-Fi, multimediální zařízení nebo vyhřívaná sedadla, což vede k vyšší poptávce po elektrické energii. Od výrobců automobilů se také požaduje, aby snížili emise CO2 ze svých vozových parků.

Těmto novým výzvám lze čelit pomocí technologie 48V mild-hybrid. Tato technologie umožňuje vytvářet nové jízdní režimy, šetří palivo, lze ji snadno integrovat a je efektivní z hlediska nákladů. Pro autoservisy navíc nejsou nutná žádná nová bezpečnostní omezení. Montáž a demontáž je jednoduchá. Nabízí i úsporu hmotnosti, což na druhé straně také zlepšuje účinnost vozidla.

Startér s alternátorem s řemenovým pohonem (Belt Alternator Starter (BAS)), který se skládá z generátoru a napínáku se dvěma kladkami, je montován na pohonu přídavných agregátů na motoru. Používá se při podpoře pohonu, rekuperaci, plachtění a u systému Start/Stop.

S novou technologií 48V-mild-hybrid se systém pohonu přídavných agregátů (FEAD) změnil z odběratele energie na poskytovatele energie s úsporou až 7 % emisí CO2, který zároveň vypíná motor při plachtění nebo v režimu Start/Stop.

Potenciál pro naše zákazníky je vysoký, protože počet automobilů s 48 V-P0-mild-hybrid rychle roste a systém FEAD se startérem s alternátorem s řemenovým pohonem je vystaven vyššímu, interaktivnímu zatížení. To vede k vyššímu opotřebení a zvýšení počtu a rozsahu oprav.
​​​​​​​
První FEAD KIT pro 48V aplikaci (Renault) bude k dispozici do konce letošního roku. Příští rok budou následovat další sady FEAD KIT pro vozidla značek Hyundai/KIA/Mazda/Mercedes.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!