Hamburský výrobce MEYLE je velmi spokojen – produktoví a techničtí experti MEYLE přivítali na digitálním veletrhu MEYLE Exhibition Hamburg 2021 téměř 500 účastníků z více než 26 zemí. Zákazníci a partneři společnosti MEYLE měli již druhým rokem po sobě možnost diskutovat o zajímavých tématech ze světa MEYLE na individuálních schůzkách, které se konaly digitálně. Čtyři týdny trvající veletrh nabídl ucelený přehled produktů MEYLE a témat budoucnosti.
Výstavou MEYLE Hamburg 2021 společnost MEYLE systematicky pokračuje ve svém digitálním zaměření. Stejně jako v roce 2020 opět posloužila jako atraktivní digitální přístav pro aftermarket.
“Jsme rádi, že naše pozvání opět přijalo tolik zákazníků a partnerů, což nám umožnilo vést s nimi dialog o tématech MEYLE,” říká spokojený Christian Ludwig, viceprezident pro prodej ve společnosti MEYLE AG.
“Po více než roce mobilní práce hraje digitální a rychlý přístup k informacím na aftermarketu i nadále klíčovou roli a umožňuje efektivní a cílený dialog v rámci odvětví. Další rozvoj našeho digitálního formátu veletrhu byl logickým důsledkem této skutečnosti. Přesto se samozřejmě těšíme, že budeme moci tento tematický dialog co nejdříve posunout dál při osobních setkáních,” vysvětluje Ludwig.
Firma MEYLE zapůsobila pestrou škálou témat. Kromě prezentace digitálních řešení, jako je portál DRIVER, a rozsáhlých digitálních seminářů osvětlili techničtí odborníci řadu témat ze světa produktů MEYLE. K demonstraci produktů MEYLE a zprostředkování příslušných technických znalostí byly použity speciálně vytvořené animace. Představeny byly také vzrušující novinky z oblasti elektroniky, včetně žhavicích svíček se snímačem tlaku MEYLE ORIGINAL nebo kabelu pro zastavení oleje MEYLE ORIGINAL.
V oblasti zavěšení a řízení hamburský výrobce oznámil rozšíření portfolia MEYLE KIT o novou praktickou sadu MEYLE ORIGINAL pro opravu kulových čepů. Příslušné novinky byly oznámeny i v dalších kategoriích výrobků. MEYLE zapůsobil také rozšířením sortimentu v oblasti motorů, pohonů a brzd.
V rámci digitálního veletrhu se dále řešila témata zaměřená na společnost a budoucnost.
“Aftermarket není jen o lepších dílech a řešeních, ale také o datových standardech, spolehlivějších službách a o tom, že se díváme stejným směrem, jako naši zákazníci,” vysvětluje Ludwig. “Témata týkající se digitálních řešení, seminářů, firemní odpovědnosti, řízení kvality a marketingových aktivit se zákazníky jsou proto důležitá i jako stavební kameny společného úspěchu.”
Pozitivní ohlasy zákazníků ve všech oblastech jsou důkazem živého dialogu o příslušných vysoce aktuálních tématech a dále posilují digitální kurz společnosti MEYLE. Digitální formáty se proto připravují i pro rok 2022.
Komentáře