Nový šéf ZF [pro]Tech vidí rostoucí význam servisních konceptů

9. května 2024, 19:41

Dominic Roth je novým vedoucím oddělení servisu osobních vozů a řízení servisní sítě ve společnosti ZF Aftermarket. Převzal štafetu po Markusi Schmittovi, který po 20 úspěšných letech ve funkci vedoucího servisních konceptů odchází na konci roku 2025 do důchodu. Do té doby bude Dominicu Rothovi nadále pomáhat v roli poradce.

Manažer společnosti ZF Roth již získal zkušenosti z různých manažerských pozic na aftermarketu v Německu i v zahraničí, které chce nyní zúročit ve své nové funkci: “S rychlým vývojem automobilové techniky se zvyšují i nároky na nezávislé servisy, které budou v budoucnu pracovat na nejmodernějších vozidlech. Servisní koncepty, jako je ZF [pro]Tech, budou proto ještě důležitější, protože poskytují přístup k technickým znalostem z první ruky, což je stále důležitější.” Roth zahájil svou kariéru u společnosti ZF v roce 2008 jako stážista po studiu obchodní informatiky. Jeho pestrá kariéra v podniku zahrnuje pětileté působení v Singapuru a naposledy jako vedoucí obchodní linie aftermarketových služeb pro osobní automobily v Asii a Tichomoří.

Nový vedoucí oddělení osobních vozů a řízení servisní sítě vyzdvihuje úspěchy svého předchůdce: “Markus Schmitt od roku 2009 nejen rozvíjel koncept ZF [pro]Tech, ale hrál také vedoucí roli při jeho realizaci – s inovativními nápady, jako je náš online portál pro servisy, a vždy tak činil s vysokým osobním nasazením.”

Úspěch servisního konceptu hovoří sám za sebe: ZF [pro]Tech přesvědčil více než 12 000 partnerů v Evropě. Oceňují komplexní podporu, kterou jim odborníci na aftermarketové služby z technologické skupiny ZF poskytují v každodenním servisním životě. Ta sahá od technických dat a servisních kampaní až po marketingovou podporu a rozsáhlý školicí program. Kromě regionální expanze se nyní soustředí na neustálý další rozvoj konceptu, aby bylo možné řešit nové výzvy, kterým autoservisy čelí, zejména podporu při přechodu na e-mobilitu.

Markus Schmitt je vděčný, že za téměř 25 let svého působení u ZF mohl klást tak velký důraz na spokojenost zákazníků a loajalitu servisů: “Mnoho podnikatelů v automobilovém průmyslu se vědomě rozhodlo pro nezávislost. Stále však potřebují po svém boku silného partnera, který jim pomůže zajistit budoucnost jejich podnikání. Výměnou nápadů v servisní síti s ostatními firmami také získávají mnoho cenných poznatků. To vše mohou nezávislé servisy najít v rámci ZF [pro]Tech.”

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!