Společnost ZF spouští Employer Branding Metaverzi zaměřenou na změnu získávání talentů a zapojení zaměstnanců

24. května 2024, 11:06

Společnost ZF oznámila spuštění své metaverze Employer Branding. Toto nejmodernější virtuální prostředí má nově definovat standardy získávání talentů a budování značky zaměstnavatele spojením inovativní technologie s interaktivním zapojením kandidátů. Kromě čtení o společnosti ZF na kariérních webových stránkách se nyní uchazeči mohou ponořit do virtuálního světa přizpůsobeného tak, aby představil podstatu značky, firemní kulturu a zajímavé příležitosti, které na ně čekají.

ZF Metaverze

„Metaverze ZF Employer Branding nabízí komplexní a pohlcující zážitek, který potenciálním kandidátům a stávajícím zaměstnancům umožňuje prozkoumat produkty a kariérní příležitosti a zapojit se do živých akcí v interaktivním virtuálním světě,” říká Martin Maas, vedoucí oddělení Employer Branding ve společnosti ZF. „Tato iniciativa podtrhuje náš závazek k inovacím, a to nejen v rámci našich produktových řad, které již využívají řešení X-Reality, ale také v rámci našich strategií náboru a zapojení zaměstnanců.”

Ústředním prvkem Metaverze je globální prostor, který návštěvníkům poskytuje širokou škálu informací o cílech a globálním dosahu společnosti. Doplňuje je pět regionálních prostorů, které upozorňují na konkrétní země a regiony, v nichž ZF působí. Tyto specializované zóny se věnují místním nuancím a dostupným profesním příležitostem a prezentují rozsáhlou působnost společnosti a její inkluzivní kulturu.

Prostředí Metaverze je vybaveno několika klíčovými funkcemi, které mají zlepšit interakci a zapojení uživatelů:

  • Nástroje pro přímý nábor: Potenciální uchazeči si mohou naplánovat individuální schůzky s náboráři prostřednictvím integrovaného online kalendáře, který je k dispozici v každém regionálním prostoru. Uchazeč se rozhodne, zda se schůzka uskuteční prostřednictvím nástroje pro videokonference nebo v rámci přijímací místnosti Metaverze pomocí avatara.
  • Upozornění na zaměstnance a živé akce: Platforma nabízí náhled do života ambasadorů z řad zaměstnanců a pořádá živé akce, které usnadňují interakci a zapojení v reálném čase.
  • Interaktivní hra s mincemi: Uživatelé získávají mince zapojením se do různého obsahu, čímž se herní formou seznamují s milníky a inovacemi společnosti.

ZF Metaverze – Východoevropský prostor

Jako jeden z regionálních prostorů zveřejněných v první várce, poskytuje Eastern Europe Space uživatelům poutavý zážitek při zkoumání působení ZF v regionu, zahrnující Polsko, Českou republiku, Slovensko, Rumunsko, Maďarsko a Srbsko. Přehled zastoupení ZF ve všech těchto zemích najdete v Metaverzi.

Kromě toho vytváří jednotnou platformu, která umožňuje potenciálním kandidátům komunikovat se společností ZF prostřednictvím virtuálních akcí, kampaní na sociálních sítích atd. a prozkoumat pracovní příležitosti v regionu.

Kromě externího náboru plní Metaverze interní funkci tím, že v úvodní fázi pořádá virtuální veletrhy pracovních příležitostí. Tyto veletrhy umožňují personalistům propagovat volné pozice a přímo komunikovat s interními kandidáty v důvěrných virtuálních místnostech pro pohovory, čímž podporují zaměření společnosti na interní mobilitu a kariérní rozvoj. V současné době se připravují další případy interního využití pro globální zavedení.

„Pro společnost ZF, která se nachází ve fázi transformace, je důležité otevírat nové příležitosti pro naše zaměstnance a získávat nové talenty, kteří nás podpoří, zejména v technologických oblastech orientovaných na budoucnost,” říká Martin Maas. „Nová Metaverze, kterou jsme vyvinuli převážně z interních zdrojů, nás v obou těchto úkolech podporuje.”

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!