Výfukové plyny a zbytky paliva znečišťují palivovou soustavu, sací systém a filtr pevných částic. Základní problém spalovacích motorů s dalekosáhlými následky: klesá výkon, stoupá spotřeba, zhoršují se hodnoty výfukových plynů. Na veletrhu Automechanika ve Frankfurtu nad Mohanem představil německý specialista na aditiva LIQUI MOLY JetClean Tronic III ve dvou provedeních. Varianta Pro je řešení 3 v 1 a čistí palivový systém, sací systém včetně sacích ventilů a filtr pevných částic.
Demontáž a ruční čištění nebo výměna dílů stojí servisy čas a peníze. Mnohem výhodnější je čištění komponentů motoru v namontovaném stavu.
„Z dlouhodobého hlediska je to pro podniky také ekonomicky lukrativnější,“ řekl jednatel LIQUI MOLY Günter Hiermaier při příležitosti prezentace koncepce pro servisy JetClean Tronic III na veletrhu Automechanika. „Díky takovýmto atraktivním, ekonomicky výhodným nabídkám služeb zůstane koncový zákazník věrný servisu a také ho dále doporučí. Servisům tak přibudou noví zákazníci.“
Specialista na aditiva se vždy snažil nabízet svým zákazníkům řešení, která generují další obraty.
Poprvé mohou servisy volit mezi dvěma typy: Cenově výhodnou základní variantou je stolní zařízení s držákem hadice. Tak lze čistit palivovou soustavu zážehových a vznětových motorů. JetClean Tronic III Pro představuje řešení 3 v 1: tento top produkt bez problémů vyčistí palivový a sací systém včetně sacích ventilů a filtru pevných částic. Kromě držáku hadice má přístroj na kolečkách navíc optické a akustické výstražné zařízení a odkládací přihrádku. Obě zařízení jsou plně elektronická, mají 4palcový dotykový displej a připojení na Wi-Fi. Díky tomu vždy umožňuje přístup k aktuálnímu softwaru přístroje – bez dalších ročních nákladů.
Úkol odstranit usazeniny plní pět speciálních aditiv Pro-Line JetClean. Vždy jedno pro palivový systém zážehových a vznětových motorů. Nově byl vyvinut čistič sacího systému/ventilů Pro-Line ve verzi pro benzínové a dieselové motory a také čistič filtru pevných částic Pro-Line. Z toho vyplývá velmi široké spektrum použití. Zahrnuje téměř všechny 2taktní a 4taktní motory, které se používají v osobních automobilech, motocyklech, dodávkových vozidlech, lodích a užitkových vozidlech, jako jsou nákladní vozidla, stavební a zemědělské stroje.
„Ať už se jedná o samostatnou službu související s určitým problémem, nebo o preventivní opatření zahrnuté do roční prohlídky, v obou případech tato služba pomůže servisu odlišit se od konkurence. Právě u silně zatížených vozidel zákazník okamžitě pocítí rozdíl,“ říká aplikační technik LIQUI MOLY Reiner Schönfelder, který vede projekt od samého začátku.
Navzdory zákazu prodeje spalovacích motorů, který EU vydala na rok 2035, budou v Německu a partnerských zemích EU ještě dlouho na silnicích převládat vozidla na benzín a naftu.
„A tato vozidla jsou závislá na službách, které nabízí náš JetClean Tronic III. To se týká zejména moderních agregátů, protože jsou mnohem citlivější na znečištění než starší agregáty. Rozsah od ztráty výkonu po poškození motoru je obrovský,“ vysvětluje Reiner Schönfelder.
JetClean Tronic III je koncept. Stavebními kameny celého systému jsou přístroje a volitelné příslušenství, jako jsou adaptéry a kapaliny. Ke konceptu dále patří školení na místě prováděné aplikačním technikem LIQUI MOLY, marketing na sociálních sítích, venkovní reklama a podpora reklamních kampaní a v neposlední řadě přístup k nejnovějším pracovním podkladům a informacím o produktech – vše zdarma.
„Tento komplexní přístup je základem našeho úspěchu a připravuje půdu pro úspěch našich zákazníků,“ říká generální ředitel Günter Hiermaier.
Komentáře