Kultovní značka Champion® společnosti Federal-Mogul Motorparts doplňuje rozšířenou řadu náhradních automobilových dílů o nové služby. Pro velkoobchodníky a poskytovatele servisních služeb v okolí Milána spustila inovativní kampaň.
Kampaň značky Champion, která bude v následujících měsících rozšířena i na další trhy po celé Evropě, by měla opět připomenout jednu z nejznámějších a nejspolehlivějších značek v oboru, která nyní disponuje ucelenou novou řadou náhradních dílů, lokální marketingovou podporou a zajímavým novým sloganem „Tady je Champion“ (“There’s a Champion in here“).
Rozšířená výrobní řada Champion zahrnuje produkty pro servis brzd (brzdové destičky, brzdové kotouče a brzdové čelisti), díly osvětlení (xenonové a halogenové žárovky, výstražná světla, vnitřní osvětlení vozu), filtry (vzduchové, kabinové, palivové a olejové filtry), stěrače a díly pro zapalování a žhavení (zapalovací a žhavicí svíčky, zapalovací cívky, řídicí jednotky a sady kabelů). Všechny výrobky jsou navrhovány a vyráběny tak, aby splňovaly požadavky předních světových výrobců vozidel.
„Champion je značka pro každého – distributory, velkoobchod i poskytovatele servisních služeb, kteří chtějí rozvíjet své podnikání, stejně jako pro miliony zákazníků, kteří mají rádi své auto,” řekl Massimiliano Milani, produktový a marketingový ředitel společnosti Federal-Mogul Motorparts v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika. „To, že si všichni tito partneři vybírají Champion, hodně vypovídá o její kvalitě a hodnotě a spokojenosti uživatelů.”
Velkoobchodníci a poskytovatelé servisních služeb, kteří se připojili k milánské kampani, mohou využívat širokou nabídku marketingových aktivit a prostředků. Nová kampaň na podporu značky zahrnuje informační a vzdělávací materiál, pracovní oděvy, reklamní předměty pro zákazníky a další merchandisingové předměty.
Federal-Mogul Motorparts brzy v Miláně spustí i reklamní kampaň, která bude zahrnovat venkovní billboardy a velkoplošnou reklamu na městských autobusech vyzývající milovníky vozidel, aby ve svém servise požadovali díly značky Champion. V této fázi se plánuje také reklama v rádiích a na internetu, zvláštní webová stránka se seznamem zapojených servisních míst a průběžný program na sociálních sítích, který zákazníky nasměruje k nejbližším partnerovi značky Champion.
Komentáře