TRW

TRW

TRW Automotive je původem americká společnost, působící v automobilovém průmyslu již více než 100 let. Značka TRW, která je součástí ZF Aftermarket, je světovým lídrem v oblasti bezpečnostních produktů pro automobilový průmysl v kvalitě OE. Brzdové systémy, díly řízení a zavěšení, díly pro užitková vozidla a servisní nástroje pod značkou TRW jsou vysoce ceněny pro svou technickou kvalitu a inovativní design.

TRW Automotive nabízí do prvovýroby i pro aftermarket široký sortiment dílů pro osobní automobily, lehká užitková vozidla, nákladní automobily, autobusy a motocykly. V nabídce nalezneme tyto díly:

Osobní a lehká užitková vozidla

  • Díly kotoučových a bubnových brzd
  • Brzdová hydraulika
  • Díly zavěšení a řízení
  • Chemie

Motocykly

  • Brzdové díly
  • Spojkové díly
  • Systémy stupaček
  • Řídítka
  • Příslušenství

Užitková vozidla

  • Brzdové kotouče, destičky a třmeny
  • Díly zavěšení
  • Díly řízení
  • Tlumiče

Články o společnosti:

ZF LIFETEC vyvíjí airbag pro pokročilou automatizovanou jízdu

Až se automatizovaná jízda stane skutečností, budou mít řidiči k dispozici flexibilní polohy sedadel. Aby byla zajištěna co nejlepší ochrana v případě nárazu, a to i v pohodlných polohách sezení, jsou zapotřebí nové koncepce airbagů, které přizpůsobí hloubku svého účinku příslušné poloze sezení. Společnost ZF LIFETEC vyvinula dvojitý obrysový airbag pro stranu spolujezdce, který se […]

ZF LIFETEC mění polohu airbagu řidiče na volantu a poskytuje prostor pro design

Od zavedení airbagů řidiče v 80. letech 20. století mají airbagy stálé místo uprostřed volantu, v jeho středu. Od té doby je volant více než jen rozhraním mezi řidičem a vozem pro přenos povelů k řízení, ale stává se také ochrannou funkcí v případě nehody. Již přibližně tři desetiletí je airbag řidiče součástí standardní výbavy […]

Společnost ZF spouští Employer Branding Metaverzi zaměřenou na změnu získávání talentů a zapojení zaměstnanců

Společnost ZF oznámila spuštění své metaverze Employer Branding. Toto nejmodernější virtuální prostředí má nově definovat standardy získávání talentů a budování značky zaměstnavatele spojením inovativní technologie s interaktivním zapojením kandidátů. Kromě čtení o společnosti ZF na kariérních webových stránkách se nyní uchazeči mohou ponořit do virtuálního světa přizpůsobeného tak, aby představil podstatu značky, firemní kulturu a […]

Nový šéf ZF [pro]Tech vidí rostoucí význam servisních konceptů

Dominic Roth je novým vedoucím oddělení servisu osobních vozů a řízení servisní sítě ve společnosti ZF Aftermarket. Převzal štafetu po Markusi Schmittovi, který po 20 úspěšných letech ve funkci vedoucího servisních konceptů odchází na konci roku 2025 do důchodu. Do té doby bude Dominicu Rothovi nadále pomáhat v roli poradce.

Personální změna ve společnosti ZF: Florian Laudan novým vedoucím oddělení firemní komunikace ZF

S platností od 1. července přebírá Florian Laudan (51) funkci vedoucího oddělení podnikové komunikace společnosti ZF. Bude přímo podřízen generálnímu řediteli Dr. Holgeru Kleinovi a bude zodpovědný za vztahy s tiskem a veřejností, interní komunikaci a komunikaci o změnách, jakož i za marketing a identitu značky ZF po celém světě.

Více