ZF Aftermarket

ZF Aftermarket

ZF Aftermarket je předním světovým dodavatelem pro aftermarket, který nabízí výjimečnou řadu produktů důvěryhodných značek, inteligentních služeb a digitálních řešení na míru. Stručně řečeno, ZF Aftermarket kombinuje ty nejkvalitnější výrobky s vynikajícími službami a poskytuje tak svým partnerům jedinečnou nabídku.

Tato divize skupiny ZF zajišťuje, že odborné znalosti, zkušenosti a inovace společnosti ZF jsou využívány v aftermarketu. Prioritou společnosti je spokojenost zákazníků, nabízí jim podporu v neustále se měnícím prostředí, zajišťuje udržitelnost pro jejich podnikání v současnosti i budoucnosti. Společnost nabízí řešení šitá na míru, kvalitní díly a prvotřídní služby jak pro automobilový průmysl, tak pro zemědělství, stavebnictví, železnici, námořní dopravu a další.

ZF Aftermarket je gigant s obratem 3 miliard euro a 8.000 zaměstnanci. Provozuje celkem 120 poboček ve 40 zemích světa včetně 90 logistických center a spolupracuje s více než 650 partnerskými servisy. Je druhou největší světovou organizací v oblasti aftermarketu.

Vysoce kvalitní výrobky značky ZF Aftermarket jsou vždy k dispozici v OE kvalitě, ať už to jsou spojky, převodovky nebo jiné náhradní díly. Pod divizi ZF Aftermarket spadají tyto známé značky:

  • LEMFÖRDER – tato značka se vyznačuje nejvyšší bezpečností a kvalitou v oblasti řízení a podvozku,
  • SACHS – je celosvětový výrobce spojek a tlumičů pro prvovýrobu,
  • TRW – je partnerem pro brzdové systémy, systémy řízení, zavěšení, nabízí díly pro užitková vozidla, servisní nářadí a mnoho dalšího,
  • BOGE – tlumiče, ložiska a opravárenské sady zajišťující bezpečnost a pohodlí vašeho osobního automobilu.

Tyto značky nabízejí komplexní sortiment dílů pro tyto skupiny:

  • Převodovky
  • Nápravy
  • Spojky
  • Tlumiče a pružiny
  • Části řízení a podvozku
  • Řídící systémy
  • Brzdy
  • Oleje a sady pro výměnu oleje
  • Diagnostika
  • Motorsport a Tuning

Články o společnosti:

ZF urychluje digitální transformaci svých produktů a procesů po celém světě prostřednictvím Microsoft Cloud

ZF vstupuje do další fáze digitalizace rozšířením své strategické spolupráce s Microsoftem. Společnost zabývající se technologií mobility vytvoří ucelenou datovou a integrační platformu ZF Cloud, která digitalizuje všechny průmyslové a provozní výrobní a obchodní procesy ZF na cloudové platformě Microsoft Azure.

Firma J+M autodíly představuje kalendář pro rok 2022

Téma kalendáře pro rok 2022 je „Blue print“ – spojení člověka s virtuálním světem plánů a schémat z automobilového průmyslu, v duchu firemních barev společnosti J+M autodíly.

Bosch: Průkopnická práce v automobilové IT džungli

Odborníci z průmyslu a vědy nyní chtějí společně vytvářet standardizovaná pravidla a procesy, aby elektroničtí spoluhráči ve vozidle neztráceli rytmus. Protože pouze koordinovaná souhra všech je předpokladem toho, aby se nové funkce ve vozidle a kolem něj v budoucnu vyvíjely rychleji a bezpečně se dostaly k řidičům – po celou dobu životnosti vozidla.

ZF získává ocenění Zaměstnavatel regionu v Plzeňském a Libereckém kraji i v letošním roce

Ocenění Sodexo Zaměstnavatel roku 2021 je součástí Výročních cen Klubu zaměstnavatelů a soutěž je vyhlašována již od roku 2003. Dvě pobočky ZF i letos obhajují úspěchy ve svých regionech z minulých let.

ZF Workshop Tour 2021 v Česku a na Slovensku – propagační akce je již v plném proudu!

Kampaň ZF Workshop Tour 2021 je již v plném proudu a tým ZF Aftermarket každý den navštěvuje nezávislé autoservisy po celé České republice a na Slovensku. Návštěvy servisů jsou vynikající příležitostí k setkání s automechaniky, k rozhovorům o problémech, kterým čelí při své každodenní práci, a k předávání znalostí o produktech z portfolia ZF Aftermarket. […]

Více