ZF Aftermarket

ZF Aftermarket

ZF Aftermarket je předním světovým dodavatelem pro aftermarket, který nabízí výjimečnou řadu produktů důvěryhodných značek, inteligentních služeb a digitálních řešení na míru. Stručně řečeno, ZF Aftermarket kombinuje ty nejkvalitnější výrobky s vynikajícími službami a poskytuje tak svým partnerům jedinečnou nabídku.

Tato divize skupiny ZF zajišťuje, že odborné znalosti, zkušenosti a inovace společnosti ZF jsou využívány v aftermarketu. Prioritou společnosti je spokojenost zákazníků, nabízí jim podporu v neustále se měnícím prostředí, zajišťuje udržitelnost pro jejich podnikání v současnosti i budoucnosti. Společnost nabízí řešení šitá na míru, kvalitní díly a prvotřídní služby jak pro automobilový průmysl, tak pro zemědělství, stavebnictví, železnici, námořní dopravu a další.

Vysoce kvalitní výrobky značky ZF Aftermarket jsou vždy k dispozici v OE kvalitě, ať už to jsou spojky, převodovky nebo jiné náhradní díly. Pod divizi ZF Aftermarket spadají tyto známé značky:

  • LEMFÖRDER – tato značka se vyznačuje nejvyšší bezpečností a kvalitou v oblasti řízení a podvozku,
  • SACHS – je celosvětový výrobce spojek a tlumičů pro prvovýrobu a aftermarket
  • TRW – je partnerem pro brzdové systémy, systémy řízení, zavěšení, nabízí díly pro užitková vozidla, servisní nářadí a mnoho dalšího,
  • WABCO – přední světový výrobce brzdových komponentů a systémů

Tyto značky nabízejí komplexní sortiment dílů pro tyto skupiny:

  • Převodovky
  • Nápravy
  • Spojky
  • Tlumiče a pružiny
  • Části řízení a podvozku
  • Řídící systémy
  • Brzdy
  • Oleje a sady pro výměnu oleje
  • Diagnostika
  • Motorsport a Tuning

Články o společnosti:

ZF LIFETEC vyvíjí airbag pro pokročilou automatizovanou jízdu

Až se automatizovaná jízda stane skutečností, budou mít řidiči k dispozici flexibilní polohy sedadel. Aby byla zajištěna co nejlepší ochrana v případě nárazu, a to i v pohodlných polohách sezení, jsou zapotřebí nové koncepce airbagů, které přizpůsobí hloubku svého účinku příslušné poloze sezení. Společnost ZF LIFETEC vyvinula dvojitý obrysový airbag pro stranu spolujezdce, který se […]

ZF LIFETEC mění polohu airbagu řidiče na volantu a poskytuje prostor pro design

Od zavedení airbagů řidiče v 80. letech 20. století mají airbagy stálé místo uprostřed volantu, v jeho středu. Od té doby je volant více než jen rozhraním mezi řidičem a vozem pro přenos povelů k řízení, ale stává se také ochrannou funkcí v případě nehody. Již přibližně tři desetiletí je airbag řidiče součástí standardní výbavy […]

Společnost ZF spouští Employer Branding Metaverzi zaměřenou na změnu získávání talentů a zapojení zaměstnanců

Společnost ZF oznámila spuštění své metaverze Employer Branding. Toto nejmodernější virtuální prostředí má nově definovat standardy získávání talentů a budování značky zaměstnavatele spojením inovativní technologie s interaktivním zapojením kandidátů. Kromě čtení o společnosti ZF na kariérních webových stránkách se nyní uchazeči mohou ponořit do virtuálního světa přizpůsobeného tak, aby představil podstatu značky, firemní kulturu a […]

Nový šéf ZF [pro]Tech vidí rostoucí význam servisních konceptů

Dominic Roth je novým vedoucím oddělení servisu osobních vozů a řízení servisní sítě ve společnosti ZF Aftermarket. Převzal štafetu po Markusi Schmittovi, který po 20 úspěšných letech ve funkci vedoucího servisních konceptů odchází na konci roku 2025 do důchodu. Do té doby bude Dominicu Rothovi nadále pomáhat v roli poradce.

Personální změna ve společnosti ZF: Florian Laudan novým vedoucím oddělení firemní komunikace ZF

S platností od 1. července přebírá Florian Laudan (51) funkci vedoucího oddělení podnikové komunikace společnosti ZF. Bude přímo podřízen generálnímu řediteli Dr. Holgeru Kleinovi a bude zodpovědný za vztahy s tiskem a veřejností, interní komunikaci a komunikaci o změnách, jakož i za marketing a identitu značky ZF po celém světě.

Více