V nabídce ET ENGINETEAM lze nalézt nová hlavní a ojniční ložiska. Pokud dojde k poškození ložisek, nebo zadření kliky je nutná výměna ložisek a klikový hřídel je potřeba vybrousit na potřebný rozměr. Ložiska proto dodávají jak v původních velikostech (standardní rozměr), tak i v opravných sadách o rozměrech +0,25 a +0,50mm.
Příčin, proč může dojít k opotřebení ložisek je mnoho a problém většinou není v ložiskách samotných.
Problémem a příčinou tak často bývá:
- příliš vysoká teplota
- nadměrné zatížení hran
- nečistoty
- velký rádius čepu
- únava výstelky ložiska
- koroze ložiska
- nedostatečné mazání
- rýhy po cizím tělesu
- nesprávné osové vyrovnání
Příčin problémů může být více, proto je vždy potřeba držet se základních pravidel.
Nové ložiska jsou pro vozy například BMW řady 5 (F10) / řady 5 Grand Turismo (F07) / řady 7 (F12), Opel Astra / Insignia / Zafira, Saab 9-5 2,0 CDTI, Audi A3 / A5 / TT, Škoda Superb / Octavia, VW Passat / Tiguan / Transporter, Seat Altea / Toledo 2,0 TFSI/TSI, Renault Captur / Clio / Grand Scenic / kadjar, Dacia Longy / Dokker / Duster a mnoho dalších. Motory H5D 402, BYT, CCZA, A 20 DTH, A 20 DTR, N63 B44 A, N63 B44 B, CCTB. BZB, CAWA, EXF a další.
Více informací naleznete na stránkách K MOTORSHOP.
Komentáře