Pistole SATAjet X 5500 v sortimentu Auto Kelly

, 20. listopadu 2018, 11:19

V nabídce společnosti Auto Kelly naleznete novinku světového  výrobce stříkací techniky pro lakování SATA – nový model pistole SATAjet X 5500. Jde o revoluční stříkací pistoli s kompletně novým systémem X-trysek, který udává nový standard budoucnosti v technologii nástřiků.

Pistole SATAjet X 5500 jako novinka u Auto Kelly

Výhody pistole SATAjet X 5500

Revoluční: Atomizace X-trysek udává zcela nový směr

Citelně tišší: Flüsterdüse™ tichá tryska díky optimalizované geometrii proudění, snížená hladina hluku v relevantních frekvenčních oblastech

Individuální: Vhodná pro každý aplikační požadavek jako například vlastnost lakovacích systémů, klimatické podmínky nebo zvyklosti lakýrníka (pracovní rychlost/kontrola)

Precizní: Optimalizované rozdělení materiálu pro rovnoměrnou a jemnou atomizaci v obou variantách paprsků

Jednoduchá údržba: Není zapotřebí rozdělovacího kroužku vzduchu, díky tomu je možné jednodušší a rychlejší čištění

Logická: Konstantní tvar paprsku u všech velikostí trysek (v rámci dané technologie) s rovnoměrně rostoucím výdejem materiálu

Efektivní: Při stejném stylu aplikace je možné dosáhnout výrazných úspor materiáluPistole SATAjet X 5500 nově u Auto Kelly

Revoluční tryskový systém

Nová modelová řada SATAjet X 5500 staví na ověřených technologiích HVLP a RP. Jejím revolučním prvkem je zachování konstantního paprsku barvy nezávisle na tryskové sadě. Pro každou z technologií přenosu barvy jsou k dispozici trysky s rozptylem barvy (paprskem) jak do tvaru „I“, tak do tvaru „O“. Uživatel má tak zachované podmínky nezávisle na používané značce lakovacího materiálu a snáze si může zvolit, jaká technologie a obraz mu pro práci vyhovuje více.

Trysky „I“ mají nataženější formu paprsku s krátkými přechodovými zónami a suchý střed paprsku, který se ideálně hodí pro pomalejší pracovní rychlost a nabízí při lakování maximální kontrolu. Tloušťka nástřiku je v porovnání s „O“ tryskou o něco menší.

  • Natažený paprsek s malou přechodovou zónou
  • Zlepšená kontrola během aplikace
  • Redukované množství nánosu materiálu v porovnání se současnými tryskami nebo tryskami „O“

Trysky „O“ mají oválnou formu paprsku s větší přechodovou zónou a také mokřejším středem, který se hodí pro vyšší rychlost aplikace, přestože nabízí o něco menší kontrolu při lakování. Tloušťka nánosu je při stejné velikosti trysky v porovnání s tryskami „I“ o něco vyšší.

  • Oválný tvar paprsku s větší přechodovou zónou
  • Mokrý střed paprsku pro vyšší pracovní rychlost
  • Nános materiálu je o něco vyšší než u „I“ trysek

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!