Schaeffler sady INA FEAD KIT v nabídce firmy ELIT

, 13. července 2020, 16:01

Nabídku nově rozšiřuje firmy ELIT o první opravárenské řešení pro hybridní budoucnost s napětím 48 V od společnosti Schaeffler. Sady INA FEAD KIT pro hybridní vozidla typu „mild“ s napětím 48 V jsou novinkou dodávanou výhradně společností Schaeffler pro volný trh náhradních dílů.

Schaeffler sada INA FEAD KIT

Společnost Schaeffler je tak již nyní dobře připravena na opravy současných i budoucích generací hybridních vozidel. Odborníci pro trh náhradních dílů nabízejí již dnes více než 85 procent podvozkových komponentů pro všechna hybridní osobní vozidla. Pro více než polovinu vozidel existují také opravárenská řešení pro pohon rozvodů a pohon pomocných
agregátů (FEAD). Trend je stále stoupající.

Jako první dodavatel na trhu náhradních dílů nabízí společnost Schaeffler Automotive Aftermarket opravárenská řešení pro pohon pomocných agregátů (angl. Front End Auxiliary Drive nebo zkráceně FEAD) u hybridních vozidel s napětím 48 V.

Sada INA FEAD 48 V je nyní k dispozici také pro vozidla Renault Scénic a Mégane dCi 110 Hybrid Assist. Mezi hlavní komponenty patří žebrovaný klínový řemen, napínací a vodicí kladky a veškeré potřebné příslušenství. V průběhu roku jsou plánovány aplikace u dalších vozidel.

Rok 2020 je pro výrobce automobilů klíčovým rokem pro elektromobily. Poprvé jsou totiž závazné mezní hodnoty CO2 stanovené EU. Také v oblasti trhu s náhradními díly se objevují otázky, jaké náhradní díly budou v budoucnu potřebné a jak bude nutné zajišťovat servis těchto vozidel. Technické výzvy, na které se budou muset autoservisy v budoucnu připravit a dle toho se vybavit, jsou rozmanité a složité. Například u hybridních automobilů s pohonem P0 se ke klasickému spalovacímu motoru přidá elektrický motor v řemenovém pohonu.

Centrální úlohu zde zajišťuje 48voltová hybridní technologie typu „mild“, s níž se systém FEAD změnil z pouhého spotřebitele energie na dodavatele energie: Startér a alternátor
jsou nahrazeny řemenovým startérem s alternátorem nazývaným německou zkratkou RSG a anglickou zkratkou BAS. Ve spojení se 48voltovým akumulátorem tak může vozidlo „plachtit“ se zcela vypnutým spalovacím motorem, čímž se na silnici ušetří až sedm
procent emisí CO2. Při akceleraci řemenový startér s generátorem okamžitě zvětšuje hnací moment pomocí tzv. „funkce posilovače“ (boost function), čímž zajišťuje větší dynamiku a komfort.

Sortiment dílů Schaeffler již zahrnuje komponenty podvozku pro více než 85 procent všech hybridních vozidel. To odpovídá téměř stejnému pokrytí trhu jako u automobilů s klasickými spalovacími motory. Odborníci pro trh náhradních dílů nabízejí opravárenská řešení pohonu rozvodů a pohonu pomocných agregátů pro více než polovinu hybridních osobních vozidel.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!