IC Office se neustále zlepšuje

3. října 2022, 12:12

Před bezmála třemi lety jsme zde mluvili s tvůrci programu IC Office, který společnost InterCars připravila pro všechny majitele autoservisů. Zeptali jsme se proto jeho tvůrců, co se za tu dobu změnilo.

Co je tedy v IC Office nového?

Josef Kopačka: Kdybych měl vyjmenovat všechna vylepšení, která jsme v IC Office za ty skoro tři roky udělali, tak to bychom tady byli hodně dlouho. Co je ale zásadní, přibyly nám stovky uživatelů, z nichž mnozí přichází s nápady, kam IC Office posouvat, a my jejich hlasu nasloucháme. Pořád ale platí, že IC Office je moderní, online, přehledný a intuitivní nástroj pro vedení autoservisů, na tom se nic nemění.

Můžete uvést nějaký příklad inovace na žádost uživatelů?

Martin Jedlička: Je těžké vybrat právě jeden, ale v poslední době jsme na vývojovém oddělení zpracovali požadavek na automatický výpočet marže. Když to zkrátím, tak IC Office automaticky vypočítává marži jak na každé položce zakázky, tak na celé zakázce, a tím poskytuje majiteli perfektní přehled o tom, jak je servis ekonomicky úspěšný. Je třeba ještě říci, že uživatelé mají tato vylepšení zdarma, nic jim za to neúčtujeme.

Znamená to tedy, že si každý může objednat cokoli a vy mu to naprogramujete?

Josef Kopačka: To samozřejmě není možné, protože bychom se zpronevěřili základnímu principu IC Office, kterým je přehlednost a jednoduchost. Za dobu fungování systému jsme obdrželi stovky podnětů na nové funkce, ovšem vždy pečlivě vybíráme, které z nich zařadit do plánu vývoje. Nesmíme nikdy zapomenout, že IC Office je zakázkový a fakturační systém pro vedení autoservisu a nikoli program na automatický výpočet mzdy nebo vytváření daňových přiznání.

Martin Jedlička: Zkrátka nedovolíme, aby se z IC Office stala taková chobotnice, která sice na papíře umí tisíce funkcí, ale při jejím používání ztratíte hodiny času jejich hledáním v záplavě různých nepotřebných. Proto odmítáme různé návrhy jako bylo např. automatické počítání nákladů na obědy a podobně.

Co považujete za největší vylepšení systému?

Josef Kopačka: Z mě je to jednoznačně VIN dekodér, který jsme nasadili v polovině roku. Jedná se vlastně o napojení na mezinárodní databázi informací o vozidlech, která obsahuje všechny podstatné údaje od karoserie až po typ převodovky. Zkrátka stačí, abyste zadali VIN vozidla a IC Office už do zakázkového listu doplní všechny potřebné informace. Tím jenom naplňujeme cíl IC Office, tedy šetřit čas jeho uživatelům.

Jan Lego: Systém ale umí i zkontrolovat průběh nájezdu kilometrů z různých informačních zdrojů, zejména STK, takže – bohužel – už máme i první případy odhaleného stočeného tachometru (rozhovor vznikl na konci srpna – pozn. redakce). Je vidět, že tuto funkci většina koncových zákazníků oceňuje, zvláště chtějí-li si pořídit ojetý automobil.

Martin Jedlička: Tím ale vývoj zdaleka nekončí, připravujeme další funkce, jako je např. databáze odcizených vozidel nebo informace o tržní ceně vozidla, takže se uživatelé mají na co těšit. Intenzivně také pracujeme na propojení IC Office s IC katalogem pro objednání náhradních dílů podle VIN. Cílem je, aby se uživatel jedním kliknutím z IC Office dostal do IC katalogu na správném místě pro objednání dílů na dané vozidlo.

Jak jde dohromady IC Office a např. GDPR?

Jan Lego: IC Office prošel díky stovkám uživatelům mnoha zátěžovými testy včetně kontrol různých úřadů a můžeme říci, že našim uživatelům ušetřil tisíce korun za pokuty, které díky IC Office nemuseli platit. Snažíme se také nově získané poznatky okamžitě implementovat do systému, proto v IC Office např. najdete vedle automatických dokumentů GDPR nově i ADR, tedy poučení týkající se ochrany spotřebitele.

Dnes se často mluví o bezpečnosti dat v souvislosti s různými hackerskými útoky. Je IC Office opravdu bezpečný?

Josef Kopačka: Zcela jednoznačně, data jsou šifrována, a přestože jsme čelili mnoha útokům, IC Office vždy odolal.

Martin Jedlička: Klademe na bezpečnost dat velký důraz, používané SSL certifikáty znáte třeba z internetového bankovnictví a zároveň data pravidelně zálohujeme. Navíc jsme v lednu spustili IC Office na cloudu, takže spolehlivost i bezpečnost znovu vzrostla.

Více informací naleznete na webových stránkách IC OFFICE.

Souhrnné informace o IC OFFICE jsou k dispozici také ke stažení ve formátu PDF.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!