Škrtící klapky s trubkou nebo bez trubky, s kabelem nebo bez kabelu. Tyto verze naleznete v sortimentu ET Engineteam pro vozy s motory 3,0 HDi. Tyto vozy byly do roku 2009 vybaveny verzí klapky od výrobce Wahler, později poté verzí od výrobce Pierburg. Každá z verzí má jiný typ konektorů. Pokud je ve voze použita původní verze Wahler, lze ji nahradit novější verzí, pokud zároveň použijete redukční kabel.
Tato novější provedení naleznete také v sortimentu značky ET ENGINETEAM a v přehledu níže.
Pokud tedy měníte klapku za původní variantu od Wahlera, je vždy zapotřebí redukční kabel. Pokud měníte klapku u novějších modelů osazené verzí Pierburg, není nutné použít nový redukční kabel (samozřejmě pokud je původní kabel v bezvadném stavu). Pokud si nejste jisti stavem původního kabelu, či původně použitou klapkou ve voze, je nejjednodušším řešením sáhnout po verzi s novým kabelem z přehledu níže a nemůžete udělat chybu.
Řídicí klapka je vhodná pro vozy Citroën Jumper, Fiat Ducato, Iveco Daily, Peugeot Boxer s motory F1CE0481D, F1CE3481M, F1CE3481L, F1CE0481D (F30DT), F1CE0481D (F30DTE) a další.
Varianty v sortimentu
1. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0008VR1
- s kabelem
- bez potrubí
2. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0008VR2
- s kabelem
- s potrubím
3. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0252
- bez kabelu
- bez potrubí
4. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0252VR1
- bez kabelu
- s potrubí
Další informace naleznete na stránkách K MOTORSHOP.
Komentáře