K MOTORSHOP: Škrticí klapka Fiat/Iveco 3,0 Hdi – s kabelem nebo bez kabelu

8. dubna 2024, 14:56

Škrtící klapky s trubkou nebo bez trubky, s kabelem nebo bez kabelu. Tyto verze naleznete v sortimentu ET Engineteam pro vozy s motory 3,0 HDi. Tyto vozy byly do roku 2009 vybaveny verzí klapky od výrobce Wahler, později poté verzí od výrobce Pierburg. Každá z verzí má jiný typ konektorů. Pokud je ve voze použita původní verze Wahler, lze ji nahradit novější verzí, pokud zároveň použijete redukční kabel. 

Škrticí klapky u K MOTORSHOPTato novější provedení naleznete také v sortimentu značky ET ENGINETEAM a v přehledu níže.

Pokud tedy měníte klapku za původní variantu od Wahlera, je vždy zapotřebí redukční kabel. Pokud měníte klapku u novějších modelů osazené verzí Pierburg, není nutné použít nový redukční kabel (samozřejmě pokud je původní kabel v bezvadném stavu). Pokud si nejste jisti stavem původního kabelu, či původně použitou klapkou ve voze, je nejjednodušším řešením sáhnout po verzi s novým kabelem z přehledu níže a nemůžete udělat chybu.

Řídicí klapka je vhodná pro vozy Citroën Jumper, Fiat Ducato, Iveco Daily, Peugeot Boxer s motory F1CE0481D, F1CE3481M, F1CE3481L, F1CE0481D (F30DT), F1CE0481D (F30DTE) a další.

Varianty v sortimentu

1. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0008VR1

  • s kabelem
  • bez potrubí

2. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0008VR2

  • s kabelem
  • s potrubím

3. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0252

  • bez kabelu
  • bez potrubí

4. Řídicí klapka, přívod vzduchu ED0252VR1

  • bez kabelu
  • s potrubí

Další informace naleznete na stránkách K MOTORSHOP.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!