10 běžných řidičů si vyzkouší práci testovacího jezdce

, 24. dubna 2017, 14:32

Více než padesát testovacích jezdců míří každý den do otrokovické zkušebny pneumatik společnosti Continental, testují výdrž plášťů na běžných komunikacích. Pro optimální testování osobních i nákladních plášťů je nejdůležitější jejich vyrovnaný řidičský styl. Denně najedou na moravských silnicích všech tříd více než 500 km. Společnost jim v autě pouze dělá až 80kg plastová nádrž s vodou na sedadle spolujezdce, která simuluje zatížení vozu posádkou. Výsledkem jejich práce jsou velmi důležitá data o výdrži/životnosti pneumatik v běžném provozu.

Zbrusu nové pláště Continental PremiumContact 6 mají v porovnání se svými předchůdci o 15 % delší kilometrový výkon. Continental se proto rozhodl řady testovacích jezdců rozšířit a na svém facebookovém profilu si vybral deset nových řidičů z řad běžných uživatelů. „Tímto testem chceme potvrdit výjimečnost pneumatiky PremiumContact 6 a její pokrok v oblasti kilometrového výkonu, a zároveň se tak přiblížit i komunitě našich fanoušků. Zpětná vazba od řidičů je pro nás velmi důležitá. Tento dlouhodobý test je jeden ze způsobů, jak můžeme vztah s našimi zákazníky ještě více prohloubit,“ uvedl Juraj Ižvolt, šéf divize Marketingu ve společnosti Continental Barum s. r. o.

Všichni řidiči, kteří se k účasti v programu přihlásili, museli splnit důležitou podmínku, a to během jedné letní sezony (od dubna do října) ujet na testovacích pláštích alespoň 15.000 km. Jejich poznatky a měření opotřebení, prováděné každých 5.000 km, budou důležitým vstupem pro hodnocení životnosti pneumatik. Na začátku testu bude u všech vozů provedena důkladná kontrola geometrie náprav, která má na kilometrový výkon pneumatik rozhodující vliv. Vybraní testovací jezdci budou mít oproti zaměstnancům společnosti Continental jednu velkou výhodu: pláště budou moci testovat s rodinou a známými na palubě. Nebudou tak odkázáni na společnost plastové nádrže s vodou.

„Výsledky testů, i když z reálných silnic, ale od našich trénovaných testovacích jezdců, jsou trochu jiné, než očekáváme od běžných řidičů. Pro divizi testování pneumatik se jedná o cenná data z praxe, která využijeme při dalším vývoji. Každý řidič je jiný, každý den má jinou náladu a svoje auto používá jako dopravní prostředek a vnímá ho odlišně než testovací jezdec. Proto očekáváme i větší rozdíly v opotřebení pneumatik mezi vybranými řidiči,“ slibuje si od testu Aleš Langer z oddělení Zákaznického servisu Continental Barum s. r. o.

O Continental PremiumContact 6

Testované pláště PremiumContact 6 jsou určeny pro automobily střední třídy, vyšší střední třídy a segment luxusních vozidel. Primárně se vyznačují bezpečností, komfortem jízdy a prodlouženou životností oproti svým předchůdcům. PremiumContact 6 byla navržena na základech sportovně laděných ContiSportContact 5, a proto se kromě příslušného komfortu v dané třídě pneumatik, může pochlubit i vlastnostmi pneumatiky vhodné pro sportovní vozy. Vývojáři navíc díky novým technologiím, především díky využití krystalické siliky, zlepšili parametry jako je kilometrový nájezd či brzdný výkon na mokré vozovce.

Související články

Continental vybuduje laboratoře
Continental vybuduje laboratoře

Minulý týden společnost Continental, mezinárodní výrobce pneumatik, předložila městské radě Anklamu svůj dlouhodobý plán na vybudování speciální laboratoře Taraxagum Lab Anklam.

Podle čtenářů časopisu Autozeitung je Continental top značkou
Podle čtenářů časopisu Autozeitung je Continental top značkou

Čtenáři časopisu Autozeitung při volbě „top značek 2017“ opět zvolili Continental neoblíbenější značkou pneumatik. Tím značku z Hannoveru umístili podeváté v řadě na první pozici mezi výrobci pneumatik.

ContiPremiumContact 5 s technologií ContiSeal je vítězem v testu
ContiPremiumContact 5 s technologií ContiSeal je vítězem v testu

V testu letních pneumatik odborného časopisu „Gute Fahrt“, s důrazem na vozidla koncernu VW, obsadila pneumatika ContiPremiumContact 5 s technologií ContiSeal první místo.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!