Čtenáři časopisu Autozeitung při volbě „top značek 2017“ opět zvolili Continental neoblíbenější značkou pneumatik. Tím značku z Hannoveru umístili podeváté v řadě na první pozici mezi výrobci pneumatik.
Z 12.500 zúčastněných čtenářů hlasovalo pro značku Continental 47,9% čtenářů, tzn. téměř každý druhý. Značka, která se umístila na druhém místě, získala pouhých 29,2% hlasů. Čtenáři časopisu Autozeitung byli na podzim loňského roku vyzváni k volbě „top značek 2017“. Hlasování se zúčastnily mezinárodní značky z devíti kategorií v souvislosti s automobilem.
„Velice nás těší důvěra, kterou čtenáři časopisu Autozeitung projevují naší prémiové značce a našim prémiovým výrobkům,“ řekl Frank Jung, vedoucí oddělení marketingu a prodeje pneumatik pro osobní automobily společnosti Continental pro oblast DACH, k ocenění. „Kromě výsledků našich letních a zimních pneumatik v testech pneumatik časopisu Autozeitung, jež jsou excelentní již mnoho let, je do tohoto velmi dobrého hodnocení zahrnuta jistě i velmi vysoká účast s cca třetinovým podílem na trhu při výbavě všech nových vozidel v Evropě. Časopis Autozeitung dokonce nominuje pro všechny testy vozidel vždy explicitně výrobce pneumatik. Kromě toho značná část čtenářů do svého hodnocení jistě zahrnula i své vlastní zkušenosti s našimi výrobky.“
Komentáře